137696
Book
In basket
(Edukacja Medialna)
Książka z serii "Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" przybliżająca najważniejsze idee i problemy odnoszące się do ekonomicznej strony działalności mediów. Zawiera charakterystykę najważniejszych kategorii poznawczych z zakresu teorii ekonomicznej. Autorzy wyjaśniają przedmiot i zakres ekonomiki mediów, tłumaczą jak rynek i pieniądze funkcjonują we współczesnych środkach masowego przekazu, co znaczy konkurencja monopolistyczna i konkurencja doskonała, jak rozwój nowych technologii wpływa na rynek mediów. Lektura podręcznika nie wymaga specjalistycznej wiedzy ekonomicznej. Jej odbiorcami mogą być wszyscy zainteresowani mediami, komunikowaniem społecznym, dziennikarstwem, filmem, marketingiem i reklamą, polityką i współczesnymi technologiami informacyjnymi.
Availability:
Biblioteka Główna - Dorośli
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 00 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again