Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Filia nr 2
(3)
Autor
Chrzanowska Iwona
(1)
Fazlagić Jan (1971- )
(1)
Lew-Starowicz Rafał
(1)
Rywczyńska Anna
(1)
Szumski Grzegorz
(1)
Wrońska Agnieszka (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Temat
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Internet
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Postawy
(1)
Rynek pracy
(1)
Szkolnictwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Edukacja włączająca w przedszkolu i szkole / redakcja naukowa Iwona Chrzanowska, Grzegorz Szumski. - Wydanie 2020, dodruk wydania 2019. - Warszawa : Wydawnictwo FRSE, 2020. - 333, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Naukowa (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji) 7)
Autorzy publikacji omówili aktualne wyniki badań na temat kluczowych aspektów edukacji włączającej, uwzględniając perspektywy zarówno uczniów, nauczycieli i rodziców. Przeanalizowali też model szkoły i przedszkola włączającego pod względem rozwiązań finansowych, organizacyjnych i pedagogicznych. Zaprezentowane zostały rozwiązania służące zaspokajaniu potrzeb uczniów wybitnie zdolnych, a także migrantów w placówkach edukacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w systemie edukacji / redakcja naukowa Jan Fazlagić. - Wydanie 2020, dodruk wydania 2019. - Warszawa : Wydawnictwo FRSE, 2020. - 252, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Naukowa (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji); 8)
W pierwszej części książki opisano kreatywność widzianą z perspektywy jednostki. W drugiej części problematykę kreatywności przedstawiono z perspektywy systemów edukacji. Jest to niezwykle ważne, ponieważ największe wyzwanie dla pedagogów stanowi nie opracowanie innowacyjnych programów nauczania i scenariuszy lekcji, a zapewnienie, aby były one realizowane na masową skalę, w sposób spójny w całym systemie edukacji. W trzeciej części publikacji przeanalizowano kreatywność z poziomu zarządzania pojedynczą szkołą. Dyrektorzy placówek znajdą tutaj odpowiedzi na pytanie, jak organizować życie szkoły, aby była ona bardziej przyjazna dla uczniów kreatywnych. W czwartej części kreatywność pokazano z perspektywy ekonomicznej. Celem autorów było podkreślenie ścisłych związków między edukacją dla kreatywności a potrzebami rynku pracy oraz rozwoju gospodarczego i nowych modeli biznesowych. W ostatniej części przedstawiono opinie ekspertów i przedsiębiorców na temat polskiej szkoły i edukacji w kontekście rozwoju kreatywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Naukowa (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji) 6)
Autorzy książki analizują potencjał sieci jako obszaru socjalizacji, uczenia się, zarządzania prywatnością czy budowania cyfrowego obywatelstwa młodych ludzi. Celem publikacji jest pomoc w lepszym zrozumieniu wirtualnego świata, który w coraz większym stopniu wkracza w codzienne życie, a także omówienie wybranych aspektów tej dynamicznie zmieniającej się przestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej