Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(69)
Forma i typ
Książki
(68)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(102)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna - Dorośli
(27)
Biblioteka Główna - Dzieci
(19)
Biblioteka Gł. Czytelnia Dzieci
(1)
Filia nr 1
(17)
Filia nr 2
(28)
Filia nr 9
(19)
Filia nr 2 Czytelnia
(4)
Filia nr 9 Czytelnia
(6)
Autor
Jaronicki Adam
(4)
De Kock Elbrie
(3)
Gardner Tracy (1972- )
(3)
Kietzman Krzysztof
(3)
Bremer Aleksander
(2)
Cardona Jose
(2)
Dec Zdzisław
(2)
Figus Valentina
(2)
Golden Emily
(2)
Haraszewski Piotr
(2)
Konieczny Robert
(2)
Płoszajski Grzegorz
(2)
Adzic Gojko
(1)
Amsterdamski Piotr
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Badari Marcelo
(1)
Bassiner John
(1)
Baturo Wojciech
(1)
Bednarek Józef
(1)
Blachura Marta
(1)
Brown Dan (1964- )
(1)
Bunsch Jacek
(1)
Błaszczyk Adam
(1)
Cash Hilarie
(1)
Całyniuk Juliusz
(1)
Ceppi Sofia
(1)
Cerato Mattia
(1)
Chabiński Adam
(1)
Chamerska Ksenia
(1)
Claybourne Anna (1969- )
(1)
Coleman Michael
(1)
Craig Richardson
(1)
Cuthbertson Tom
(1)
Czajkowski Michał
(1)
Czechowski Ryszard
(1)
Czerska Anna (tłumacz)
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Davidson Andy
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Dębowski Mirosław
(1)
Gajda Janusz
(1)
Gilster Paul A
(1)
Gookin Dan
(1)
Green John O
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Głowacki Paweł
(1)
Heinburg Kasia
(1)
Hennel Andrzej
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Iglewski Michał
(1)
Jachna Szymon
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jelley Craig
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kaufmann Hans
(1)
Khetrapal Neha
(1)
Kids Coder
(1)
Knappe Joachim
(1)
Kozioł Marcin (1977- )
(1)
Kuźma Mirosław
(1)
Köthe Rainer
(1)
Küçükyılmaz Ayse
(1)
Kęsy Marek
(1)
Lemańczyk Antoni
(1)
Lewis Rhys
(1)
Lima Pedro U
(1)
Loewenstein Ernest
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Machowski Janusz
(1)
Marchant Josephine
(1)
Marsh Ryan
(1)
Matthias Andreas
(1)
Mazurek Konrad
(1)
McDaniel Kim
(1)
McNulty Lisa
(1)
Miranda Luis de (1971- )
(1)
Morycińska-Dzius Ewa
(1)
Moss Marcel
(1)
Moszczyński Michał
(1)
Niekisch Manfred
(1)
Nurzyńska Anna
(1)
Palusko Marta
(1)
Papert Seymour
(1)
Pfaffenberger Bryan
(1)
Phillips Mike
(1)
Piersa Krzysztof
(1)
Radzikowska-Kopańczyk Joanna
(1)
Rawlings Steve
(1)
Rickmann David
(1)
Riordan Isaac
(1)
Riordan Oscar
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rooney Anne (1959- )
(1)
Różalska Ewa
(1)
Sann Howard
(1)
Sawa Jacek
(1)
Sienkiewicz Piotr
(1)
Skorupski Andrzej
(1)
Spitzer Manfred (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(68)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(10)
6-8 lat
(5)
Dorośli
(5)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(2)
14-17 lat
(1)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Komputery
(59)
Internet
(13)
Informatyka
(11)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(7)
Programowanie (informatyka)
(5)
Uzależnienie od komputera
(5)
Działanie
(4)
Gry komputerowe
(3)
Minikomputery i mikrokomputery
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Edukacja medialna
(2)
Języki programowania
(2)
Komputer
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Media społecznościowe
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technika
(2)
Telekomunikacja
(2)
Wynalazcy i odkrywcy
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Algorytmy
(1)
Alkoholizm
(1)
Anoreksja
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Astronomia
(1)
Automatyka
(1)
Biurowość
(1)
Budownictwo
(1)
Bulimia
(1)
Cywilizacja
(1)
DDA
(1)
Dopalacze
(1)
Dorosłe dzieci alkoholików
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Edytory tekstu
(1)
Energia
(1)
Ergonomia
(1)
Erotomania
(1)
Excel
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Gry komputerowe a agresja dzieci
(1)
Język polski
(1)
Języki informacyjne
(1)
Komputery kieszonkowe
(1)
Kontrola
(1)
Kryptolodzy
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(1)
Literatura popularnonaukowa dla młodzieży
(1)
Logika
(1)
Microsoft Office
(1)
Microsoft Word
(1)
Minecraft
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Napoje energrtyzujące
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Obróbka zdjęć cyfrowych
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Pracoholizm
(1)
Programiści
(1)
Programowanie
(1)
Programowanie komputerowe
(1)
Programy komputerowe
(1)
Projektowanie komputerowe
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Psychologia
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Siecioholizm
(1)
Smartfony
(1)
Stalking
(1)
Strzelanina w szkole
(1)
Surowce
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Szyfry
(1)
Tablety
(1)
Telewizja
(1)
Terroryści
(1)
Transport
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uzależnienia
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Windows
(1)
Windows 8
(1)
Windows Vista
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wywiad amerykański
(1)
Zamach samobójczy
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
2001-
(4)
1701-1800
(2)
1801-1900
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(7)
Publikacje dla dzieci
(6)
Informator
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(23)
Edukacja i pedagogika
(5)
Inżynieria i technika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (2 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Senior (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Senior (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce zbędny ISSN. Dod. do Gazety Wyborczej.
Poradnik stworzony z myślą o seniorach, którzy rozpoczynają swoją przygodę z komputerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Senior (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komputer dla seniora : jak wybrać komputer : system Windows 7 : obsługa komputera. Cz. 1/2 / Adam Jaronicki. - Wydanie 2. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, cop. 2010. - 144 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na książce zbędny ISSN. Dod. do Gazety Wyborczej.
Poradnik stworzony z myślą o seniorach, którzy rozpoczynają swoją przygodę z komputerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Senior (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Postanowiłeś kupić smartfon, tablet, a może czytnik? To świetna decyzja! Tylko co dalej? A może już go masz? Ale mało go ogarniasz? Nie martw się, na ratunek przychodzi Ci właśnie „Cyfrowy świat seniora. Smartfon, tablet i nie tylko”. Dzięki książce nauczysz się korzystać z urządzeń mobilnych. Dowiesz się, że współczesny telefon nie służy tylko do wykonywania połączeń telefonicznych i wysyłania SMS-ów. Nauczysz się robić zdjęcia, udostępniać je innym, wyszukiwać informacje w Internecie, a także korzystać z nawigacji. Jeśli zdecydowałeś się na tablet, koniecznie dowiedz się, jak surfować po sieci, korzystać z poczty elektronicznej, albo rozerwać się w wolnym czasie, oglądając ciekawe programy. Uwielbiasz czytać, wybierasz się w dłuższą podróż pociągiem lub autobusem i chętnie wziąłbyś ze sobą całą biblioteczkę? Już nie musisz – poznaj zalety e-papieru i czytaj e-booki. Zaimponujesz dzieciom i wnukom. Nie daj się wykluczyć! Jeśli do tej pory nie korzystałeś z nowych technologii, to czas zacząć cieszyć się z ich dobrodziejstw, dzięki nim sam zniesiesz bariery w komunikacji z ludźmi nawet w najdalszych zakątkach świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Cyfryzacja naszej codzienności prze naprzód ogromnymi krokami – z tragicznym skutkiem dla naszego zdrowia. Dawniej internet służył swobodnej wymianie informacji. Dziś zamienił się w światową dzielnicę czerwonych latarni i potwora inwigilacji. Psychiatra, uznany badacz mózgu, prof. Manfred Spitzer, na podstawie współczesnych badań naukowych pokazuje, że taki rozwój wypadków jest zagrożeniem dla każdego z nas. Szczególnie narażone są dzieci i młodzież, ponieważ zakłócone zostają ich procesy rozwojowe. Oddając mediom cyfrowym kontrolę nad wszystkimi sferami naszego życia, godzinami grając w gry online czy wsiąkając w internetowe sieci społeczne, zapadamy na cyberchoroby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Biblioteka Gł. Czytelnia Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Czyt. 62 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Błyskotliwy technothriller. NSA konstruuje potężny superkomputer, pozwalający złamać każdy szyfr metodą brutalnego ataku. Dzięki niemu amerykański wywiad może czytać komunikaty przesyłane przez terrorystów i szpiegów, oraz udaremniać ich plany. Genialnemu japońskiemu kryptologowi udaje się stworzyć nie dający się złamać szyfr nazwany Cyfrową Twierdzą. Grozi, że przekaże go do publicznego użytku. Susan Fletcher, piękna matematyczka pracująca dla NSA, prowadzi dramatyczny wyścig z czasem, by ocalić agencję, zdemaskować zdrajcę w jej szeregach i odkryć szczegóły planu, którego celem jest zniszczenie banku danych wywiadowczych USA. Stawką jest jej życie... i życie mężczyzny, którego kocha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-028.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. „Blokowe” wprowadzenie do programowania. Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów! Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które: · Zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji · Na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy! · Tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik · Tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu · Pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki · Rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem · Wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie. Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość! Craig Richardson jest twórcą oprogramowania i nauczycielem Pythona. Pracował dla fundacji Raspberry Pi Foundation, uczył programowania w liceum oraz prowadził wiele warsztatów z programowania w języku Python w Minecrafcie. Kod z tej książki będzie działał w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej