Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
nieokreślona
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna - Dzieci
(1)
Biblioteka Gł. Czytelnia Dorośli
(1)
Biblioteka Gł. Czytelnia Dzieci
(3)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2 Czytelnia
(1)
Filia nr 9 Czytelnia
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dzieci
(4)
Młodzież
(2)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(1)
Gry planszowe
(1)
Kalambur
(1)
Pamięć
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
7 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć 3D : Gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [brak roku wydania]. - 1 pudełko : karton, kolor ; 5x19x18 cm.
Liczba graczy: 2-5.
W pudełku : 55 kart, 25 kolorowych kostek, klepsydra, 100 żetonów, instrukcja.
Gra polega na ułożeniu kostek zgodnie ze wzoremn a odsłoniętej (na chwilę) karcie ze stosu "kart wzorów". Czas na ułożenie odmierzany jest przez klepsydrę. Gracz, który najszybciej będzie układał kostki według zapamiętnego wzoru zostanie zwycięzcą. Gra jest świetnym treningiem spostrzegawczości, pamięci i wyobraźni przestrzennej. Stanowi dobrą zabawę dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rymowanki : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2016]. - 1 pudełko ; 20x19x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy : 2+4.
W pudełku : 72 obrazki, klepsydra
"Szukaj rymów wśród obrazków"..., kto znajdzie najwięcej obrazków, które się rymują, ten wygrywa. Gra kształtuje percepcję słuchową, umiejętność analizy i syntezy sylabowej wyrazów oraz koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania. (Z okł.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Gł. Czytelnia Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Filia nr 9 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żużel ; Rajd : 2 gry planszowe. - Chwaszczyno : Alexander, 201. - 1 pudełko ; 29 x 4 x 19cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Zawartość pudełka: 2 gry : 1 plansza dwustronna, 4 pionki, 1 kostka do gry, 12 żetonów, instrukcja.
Liczba graczy : 2-4
Czas gry : 30 min.
Żużel to gra, w której jesteś uczestnikiem zawodów żużlowych. Ścigając się przeżyjesz mnóstwo emocji, próbując pokonać przeciwników. W trakcie jazdy możesz zmieniać pozycję na torze, będziesz przyspieszać i zwalniać, często ryzykując wypadkiem.Wygra ten, kto pomimo trudności i przeciwieństw dotrze pierwszy do mety. Dakar to emocjonujący wyścig po bezdrożach pustyni. W tej grze spotka Cię również wiele niespodzianek. Ten, kto będzie miał więcej szczęścia, dojedzie do mety jako pierwszy i zwycięży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Maraton ortograficzny : gra i zabawka edukacyjna. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander", brak roku. - 1 pudełko ; 18x29 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W pudełku : karty wyrazów - 110 szt., dwustronna plansza, pionki - 8 szt., żetony - 40 szt., instrukcja
Zabawa i gry edukacyjne, w których nauka łączy się z rozrywką. W ich trakcie uczestnicy wykorzystują 110 kart z obrazkami i ich nazwami. W każdej nazwie brakuje litery lub liter, które brzmią tak samo, ale różnie się je pisze. Gracze muszą wybrać i określić literę, której brakuje w wyrazie przedstawionym na karcie. W zestawie znajdują się także 2 emocjonujące gry planszowe, w których poruszanie się po torze planszy uzależnione jest od znajomości pisowni wyrazów. "Maraton" to emocjonująca zabawa, która jest jednocześnie pretekstem do nauki pisowni wielu wyrazów. (https://www.polskie-zabawki.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Gł. Czytelnia Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz 100 Rocznica Odzyskania Niepodległości. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander", 2018. - 1 pudełko ; 24x25 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W pudełku : karty pytań i odpowiedzi - 85 sztuk, karty ilustracji - 25 sztuk, tabliczki poleceń - 20 sztuk, tabliczki liter „a”, „b” - po 4 sztuki, plansza, pionek do gry, kostka do gry, klepsydra, notes, instrukcja.
W 1918 roku po 123 latach zaborów Polska odzyskała niepodległość. W 2018 obchodziliśmy setną rocznicę tego wydarzenia. Dzięki grze dowiemy się, jak zmieniało się życie Polaków w ciągu tych stu lat. Prezentowany quiz to nie tylko spora dawka informacji ze świata historii, polityki, geografii, demografii i kultury. To także wiele ciekawostek z zakresu życia codziennego. Dzięki urozmaiconemu doborowi pytań gra stanowi nie tylko idealny produkt do poszerzania wiedzy, ale także zapewnia wspaniała zabawę dla całej rodziny
Gra planszowa
W koszyku
Wyścig ortograficzny big : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander", brak roku. - 1 pudełko ; 24x20 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
W pudełku : tabliczki z obrazkami - 96 szt., pionek - 1 szt., plansza, kostka, żetony - 60 szt., instrukcja
W grze "Wyścig ortograficzny" wygrywa ten, kto najszybciej odnajdzie, wśród tabliczek leżących na stole, obrazek zawierający w nazwie literę z pola, na którym zatrzymał się pionek. W trakcie zabawy dzieci poznają i utrwalają sobie właściwą pisownię wyrazów z "rz", "ż", "ch", "h", "ó" i "u". Gra jest również świetnym treningiem spostrzegawczości i refleksu dla młodszych i starszych graczy. (https://www.azymut.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Gł. Czytelnia Dzieci
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kalambury big : super gra i zabawa - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2013] - 1 pudełko ; 31x25x6 cm.
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 165 dwustronnych kart, 2 karty "kategoria", plansza, 4 pionki, kostka, 80 żetonów, 4 notesy, długopis, klepsydra, instrukcja.
W drużynowej grze " Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane na losowanej karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń (https://www.azymut.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej