Erkert Andrea (1967- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna - Dzieci
(2)
Filia nr 1
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Erkert Andrea (1967- )
(-)
Roberts Nora (1950- )
(362)
Fabianowska Małgorzata
(346)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(323)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Steel Danielle (1947- )
(300)
Zarawska Patrycja
(283)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Drewnowski Jacek (1974- )
(225)
Christie Agatha (1890-1976)
(222)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(219)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(216)
Marciniakówna Anna
(212)
Byczek Zuzanna
(209)
Zimnicka Iwona (1963- )
(206)
Ławnicki Lucjan
(205)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
King Stephen (1947- )
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(179)
Marlier Marcel (1930-2011)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Włodarczyk Barbara
(173)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(172)
Palmer Diana (1946- )
(167)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(165)
Popławska Anna
(163)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(163)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(161)
Zarawska Patrycja (1970- )
(161)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(158)
Żeleński-Boy Tadeusz (1874-1941)
(157)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(154)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(152)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(149)
Fabisińska Liliana (1971- )
(149)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(148)
Just Anna
(148)
Stanecka Zofia (1972- )
(148)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(146)
Mazan Maciejka
(146)
Goscinny René (1926-1977)
(145)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(141)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(139)
Lech Justyna
(138)
Mosek Katarzyna
(138)
Piotrowska Eliza (1976- )
(135)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(134)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(132)
Kraśko Jan (1954- )
(132)
Pedersen Bente (1961- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Webb Holly
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Szekspir William (1564-1616)
(128)
Tuwim Julian (1894-1953)
(127)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(127)
Rzehak Wojciech
(125)
Ross Tony (1938- )
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Jordan Penny (1946-2011)
(117)
Polkowski Andrzej
(116)
Johansen Jorunn (1960- )
(115)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(114)
Lem Stanisław (1921-2006)
(114)
Sandemo Margit (1924-2018)
(114)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(113)
Skalska Katarzyna
(113)
Masterton Graham (1946- )
(112)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(111)
Siudak Jacek
(110)
Makuch Maria (1954- )
(107)
Frączek Agnieszka (1969- )
(106)
Onichimowska Anna (1952- )
(106)
Simon Francesca (1955- )
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Siewior-Kuś Alina
(104)
Oklejak Marianna (1981- )
(103)
Beaumont Émilie (1948- )
(102)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(102)
Możdżyńska Aldona
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Głowińska Anita
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(100)
Chomicz-Dąbrowska Lucyna
(99)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Uczenie się wielozmysłowe zakłada, że dzieci już od najmłodszych lat zdobywają wiedzę „z pierwszej ręki”, dostosowaną do ich indywidualnego tempa rozwoju. Pobudzenie wszystkich zmysłów wpływa na kompleksowy, integralny rozwój dziecka. Zabawy zebrane w tym tomie zapraszają dzieci do wyrażania zdziwienia, podsłuchiwania, wąchania, próbowania różnych smaków, dotykania, poznawania własnego ciała i odczuwania. Każdy rozdział został poświęcony jednemu ze zmysłów – wszystkie propozycje zabaw przewidziane zostały dla dzieci między 3 a 10 rokiem życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O tym, jak niewiele ruchu mają teraz dzieci, przekonujemy się, porównując naszą dziecięcą aktywność na podwórkach późnego PRL-u z ich obecnym tkwieniem nieruchomo przed komputerami. Dla obecnych rodziców wydaje się nieprawdopodobne, że mogli spędzać całe dnie, bujając się na trzepaku czy budując szałasy w pobliskich krzakach. Teraz wszelkie zajęcia ruchowe są w pełni zorganizowane: by zagrać w piłkę, trzeba chodzić na treningi, by wyjść na dwór, trzeba pójść na ogrodzony plac zabaw, oblepiony unijnymi certyfikatami, by spotkać się z przyjaciółmi, trzeba najpierw umówić się telefonicznie. Nic dziwnego, że wygodniej jest siedzieć w domu i zajadać słodycze. Coraz trudniej skłonić dzieciaki do aktywności ruchowej. Trzeba nie lada podstępu, by dzieci zaczęły ćwiczyć, biegać czy po prostu się ruszać. A przecież mają w sobie pokłady niespożytej energii, która się marnuje. W poradniku Nowe gry i zabawy ruchowe nauczyciele i rodzice dostają cały pakiet porad dotyczących tego, jak bawić się z dziećmi w sposób aktywny. Mamy tu zabawy pomagające w poznawaniu możliwości swojego ciała i atrybutów najbliższego otoczenia. Są zabawy ruchowe wzbogacające słownictwo, pomagające w poznawaniu różnych krajów i języków oraz świata liczb i kształtów. Okazuje się, że ruch może pomóc w nauce matematyki. Są także zabawy pomagające w rozwijaniu poczucia rytmu i zdolności muzycznych oraz wspierające dziecięcą kreatywność. Dzięki temu nauka okazuje się o wiele ciekawsza. Zabawy są przeznaczone przede wszystkim dla najmłodszych, przedszkolaków i uczniów najniższych klas szkoły podstawowej. Wymagają także większej liczby uczestników. Mogą być zatem świetnym uzupełnieniem zwyczajnych zajęć lekcyjnych czy przedszkolnych. Jeśli, oczywiście, nauczyciele i wychowawcy znajdą na to czas i będą w stanie opanować rozbawione dzieciaki. Bowiem założeniem każdej z zabaw jest to, by dzieci same modyfikowały i rozwijały poszczególne zabawy. Jedynym elementem dyscyplinującym ma być tabliczka z napisem STOP, pokazanie której ma zakończyć wszelkie aktywności. Z pewnością Nowe gry i zabawy ruchowe to wartościowa publikacja, która stanowić może źródło inspiracji dla osób opiekujących się dziećmi. To propozycja dla osób, którym może brakować pomysłów na wypełnienie małym podopiecznym czasu, ale też które nie radzą sobie z ich wybujałą aktywnością ruchową, nad którą czasem trudno zapanować. Szczególnie, gdy dzieciaków spotka się więcej…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej