Ruch Floyd Leon
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Filia nr 2
(3)
Filia nr 9
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Ruch Floyd Leon
(-)
Roberts Nora (1950- )
(362)
Fabianowska Małgorzata
(346)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(323)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Steel Danielle (1947- )
(300)
Zarawska Patrycja
(283)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Drewnowski Jacek (1974- )
(225)
Christie Agatha (1890-1976)
(222)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(219)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(216)
Marciniakówna Anna
(212)
Byczek Zuzanna
(209)
Zimnicka Iwona (1963- )
(206)
Ławnicki Lucjan
(206)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
King Stephen (1947- )
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(179)
Marlier Marcel (1930-2011)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Włodarczyk Barbara
(173)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(172)
Palmer Diana (1946- )
(167)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(165)
Popławska Anna
(163)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(163)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(161)
Zarawska Patrycja (1970- )
(161)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(158)
Żeleński-Boy Tadeusz (1874-1941)
(157)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(154)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(152)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(149)
Fabisińska Liliana (1971- )
(149)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(148)
Just Anna
(148)
Stanecka Zofia (1972- )
(148)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(146)
Mazan Maciejka
(146)
Goscinny René (1926-1977)
(145)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(141)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(139)
Lech Justyna
(138)
Mosek Katarzyna
(138)
Piotrowska Eliza (1976- )
(135)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(134)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(132)
Kraśko Jan (1954- )
(132)
Pedersen Bente (1961- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Webb Holly
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Szekspir William (1564-1616)
(128)
Tuwim Julian (1894-1953)
(127)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(127)
Rzehak Wojciech
(126)
Ross Tony (1938- )
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Jordan Penny (1946-2011)
(117)
Polkowski Andrzej
(116)
Johansen Jorunn (1960- )
(115)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(114)
Lem Stanisław (1921-2006)
(114)
Sandemo Margit (1924-2018)
(114)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(113)
Skalska Katarzyna
(113)
Masterton Graham (1946- )
(112)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(111)
Siudak Jacek
(110)
Makuch Maria (1954- )
(107)
Frączek Agnieszka (1969- )
(106)
Onichimowska Anna (1952- )
(106)
Simon Francesca (1955- )
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Siewior-Kuś Alina
(104)
Oklejak Marianna (1981- )
(103)
Beaumont Émilie (1948- )
(102)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(102)
Możdżyńska Aldona
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Głowińska Anita
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(100)
Chomicz-Dąbrowska Lucyna
(99)
Rok wydania
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Agresja
(4)
Bodźce
(4)
Emocje
(4)
Motywacja
(4)
Myślenie
(4)
Nałóg
(4)
Nerwica
(4)
Osobowość
(4)
Patologia
(4)
Przemoc
(4)
Przetwarzanie informacji
(4)
Psychologia
(4)
Psychoza
(4)
Rozumowanie
(4)
Samobójstwo
(4)
Spostrzeganie
(4)
Szaleństwo
(4)
Zachowanie
(4)
Świadomość
(4)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ważnym celem podręcznika jest przekazywanie wiedzy o naukowych podstawach rozumowania psychologicznego. Kiedy studenci zadają nam pytania na tematy, które ich ciekawią, mają najczęściej już jakąś wiedzę, opartą na informacjach popularnonaukowych przekazywanych w środkach masowego przekazu. Część tych informacji jest adekwatna, jednak studenci nie za bardzo wiedzą, co z nią zrobić. Jak mają się nauczyć interpretowania i oceniania treści, które przekazują media? Jak mogą się stać bardziej świadomymi konsumentami zalewu cytowanych badań naukowych i ankietowych? Jak mogą oceniać wiarygodność źródeł? Stawiając odpór "wiarygodnym badaniom", dostarczamy studentom naukowych narzędzi, umożliwiających krytyczną analizę otaczających ich informacji oraz formułowanie uogólnień adekwatnych do celów i metod badawczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej