Programiści
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna - Dorośli
(1)
Biblioteka Główna - Dzieci
(1)
Autor
Czartoryski Bartosz
(1)
Jachna Szymon
(1)
Schreier Jason
(1)
Zgud Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(1)
Temat
Literatura polska
(7070)
Literatura amerykańska
(6011)
Literatura dla dzieci i młodzieży polska
(3473)
Literatura angielska
(3449)
Śledztwo i dochodzenie
(2385)
Programiści
(-)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(1741)
Kobieta
(1564)
Literatura dla dzieci polska
(1280)
Zwierzęta
(1149)
Rodzina
(1114)
Literatura dla dzieci i młodzieży amerykańska
(1027)
II wojna światowa (1939-1945)
(1000)
Przyjaźń
(996)
Literatura niemiecka
(931)
Miłość
(901)
Literatura skandynawska
(811)
Literatura francuska
(803)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(791)
Literatura dziecięca polska
(733)
Historia
(669)
Literatura dla dzieci i młodzieży angielska
(664)
Zabójstwo
(647)
Wojna 1939-1945
(613)
Policjanci
(606)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(604)
Boże Narodzenie
(535)
Literatura dla młodzieży amerykańska
(521)
Nastolatki
(513)
Literatura dla dzieci amerykańska
(489)
Literatura dla dzieci angielska
(477)
Dzieci
(463)
Magia
(457)
Tajemnica
(457)
Relacje międzyludzkie
(444)
Władcy
(425)
Psy
(415)
Uczucia
(410)
Żydzi
(380)
Język polski
(379)
Język angielski
(358)
Małżeństwo
(354)
Literatura dla dzieci i młodzieży niemiecka
(353)
Literatura rosyjska
(350)
Literatura dla dzieci i młodzieży francuska
(349)
Literatura
(341)
Życie codzienne
(333)
Dziecko
(325)
Literatura kanadyjska
(322)
Koty
(318)
Prywatni detektywi
(318)
Wojsko
(313)
Rodzeństwo
(310)
Literatura australijska
(304)
Filozofia
(295)
Książka w języku obcym
(292)
Kultura
(285)
Literatura norweska
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(279)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura szwedzka
(269)
Psychologia
(259)
Literatura hiszpańska
(253)
Chłopcy
(252)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(252)
Dziewczęta
(238)
Wychowanie w rodzinie
(230)
Stworzenia fantastyczne
(229)
Dziennikarze
(227)
Odżywianie
(226)
Dinozaury
(225)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(225)
Literatura podróżnicza
(225)
Polityka
(225)
Osoby zaginione
(219)
Wybory życiowe
(216)
Literatura włoska
(210)
Władza
(209)
Piłka nożna
(207)
Sztuka
(204)
Duchowieństwo katolickie
(202)
Literatura dla młodzieży angielska
(202)
Przestępczość zorganizowana
(202)
Literatura dziecięca angielska
(198)
Polacy za granicą
(198)
Relacja romantyczna
(198)
Lekarze
(187)
Politycy
(182)
Jan Paweł II (św. papież ; 1920-2005)
(181)
Koń
(181)
Nauka
(180)
Literatura dla młodzieży polska
(178)
Religia
(178)
Matematyka
(177)
Stosunki interpersonalne
(175)
Literatura dla dzieci i młodzieży belgijska
(169)
Literatura dziecięca belgijska
(169)
Ludzie a zwierzęta
(169)
Audiobook
(166)
Krainy i światy fikcyjne
(166)
Aktorzy
(165)
Temat: czas
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity, Uncharted 4, Stardew Valley, Diablo III, Halo Wars, Dragon Age: Inkwizycja, Shovel Knight, Destiny, Wiedźmin, 3 Star Wars 1313.
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podobno więcej wiemy o kosmosie niż o tym, co się dzieje na dnie oceanów. To ludzka rzecz: sięgając do gwiazd i fantazjować o wszechświecie, zapominając troch e o przyziemnej rzeczywistości i o wszystkim, co kryje się pod jej powierzchnią. A rzeczywistość nie przestaje nas zaskakiwać. Ostatnio szczelnie wypełniły ją fale sieci wi-fi, do dłoni przykleiły się nam smartfony, a w naszych domach zagościła sztuczna inteligencja. Nie wyobrażamy sobie życia bez komputerów bo nie musimy! Przyszłość w końcu nadeszła, a wszędobylski komputer jest tego dowodem. Używa go prawie każdy, ale mało kto wie, co tak naprawdę w nim siedzi. Prawda może Was przerazić...potwory! Pod przyjazną powierzchnią ekranu maszerują ciągi zer i jedynek, a w odmętach procesorach grasuje kompilator. Ale nie bójcie się! Ta książka oswoi potwory, objaśni jak dogadać się z komputerami i pomoże zrozumieć ich wnętrze. Dzięki niej poznacie podstawy architektury przyszłości, czyli programowania, które pozwolą nurkować pod powierzchnie ekranu i tresować żyjące pod nią potwory. - Łukasz Podgórni
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej