Rzeczywistość wirtualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(40)
Forma i typ
Książki
(39)
Proza
(34)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(48)
dostępne
(43)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna - Dorośli
(13)
Biblioteka Główna - Dzieci
(20)
Filia nr 1
(17)
Filia nr 2
(19)
Filia nr 9
(23)
Autor
Hatłas-Czyżewska Joanna
(9)
Stuart S.D. (1969- )
(8)
Cube Kid (1983- )
(7)
Saboten
(7)
Taylor Erik Gunnar
(7)
Machanienko Wasilij (1981- )
(6)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(5)
Darda-Gramatyka Joanna
(4)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Zacharzewski Michał
(3)
Jedliński Jakub
(2)
Kroszczyński Stanisław
(2)
Stuart S.D. (1969-)
(2)
Ziembińska Ewa
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Baptiste Tracey
(1)
Barney Darin David
(1)
Bednarek Józef
(1)
Beloch Ralph
(1)
Brooks Max (1972- )
(1)
Cline Ernest (1972- )
(1)
Fronia Marcin
(1)
Janiszewska Agata
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Klauke Peter
(1)
Kliemt Frank
(1)
Kostka Manfred
(1)
Kothe Rainer
(1)
Macios Karolina
(1)
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- )
(1)
Moss Marcel
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Olsberg Karl (1960- )
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Schmenk Andreas
(1)
Stuart S. D
(1)
Szewczyk Sara
(1)
Szuwalska Iwona
(1)
Thompson Richard L
(1)
Trzebska Agnieszka
(1)
Watjen Arno
(1)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Ćwiklak Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Dzieci
(14)
Młodzież
(11)
6-8 lat
(9)
9-13 lat
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(13)
Literatura francuska
(7)
Literatura rosyjska
(7)
Literatura polska
(6)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Literatura polska
(7070)
Literatura amerykańska
(6012)
Literatura dla dzieci i młodzieży polska
(3473)
Literatura angielska
(3463)
Śledztwo i dochodzenie
(2369)
Rzeczywistość wirtualna
(-)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(1742)
Kobieta
(1564)
Literatura dla dzieci polska
(1283)
Zwierzęta
(1149)
Rodzina
(1114)
Literatura dla dzieci i młodzieży amerykańska
(1027)
II wojna światowa (1939-1945)
(999)
Przyjaźń
(950)
Literatura niemiecka
(931)
Miłość
(854)
Literatura francuska
(814)
Literatura skandynawska
(811)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(793)
Literatura dziecięca polska
(733)
Literatura dla dzieci i młodzieży angielska
(690)
Historia
(669)
Zabójstwo
(647)
Wojna 1939-1945
(614)
Policjanci
(606)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(604)
Boże Narodzenie
(535)
Literatura dla młodzieży amerykańska
(521)
Nastolatki
(513)
Literatura dla dzieci amerykańska
(489)
Literatura dla dzieci angielska
(477)
Dzieci
(463)
Magia
(457)
Tajemnica
(457)
Relacje międzyludzkie
(445)
Władcy
(425)
Psy
(415)
Uczucia
(410)
Literatura dla dzieci i młodzieży francuska
(381)
Żydzi
(380)
Język polski
(379)
Małżeństwo
(354)
Literatura dla dzieci i młodzieży niemiecka
(353)
Literatura rosyjska
(350)
Literatura
(341)
Życie codzienne
(333)
Dziecko
(325)
Literatura kanadyjska
(322)
Koty
(318)
Wojsko
(313)
Rodzeństwo
(310)
Literatura australijska
(304)
Prywatni detektywi
(302)
Filozofia
(295)
Książka w języku obcym
(290)
Kultura
(285)
Literatura norweska
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(279)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura szwedzka
(269)
Psychologia
(259)
Literatura hiszpańska
(253)
Chłopcy
(252)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(252)
Dziewczęta
(238)
Wychowanie w rodzinie
(230)
Stworzenia fantastyczne
(229)
Dziennikarze
(227)
Odżywianie
(226)
Dinozaury
(225)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(225)
Literatura podróżnicza
(225)
Polityka
(225)
Osoby zaginione
(219)
Wybory życiowe
(216)
Literatura włoska
(210)
Władza
(209)
Piłka nożna
(207)
Sztuka
(204)
Duchowieństwo katolickie
(202)
Literatura dla młodzieży angielska
(202)
Przestępczość zorganizowana
(202)
Literatura dziecięca angielska
(201)
Polacy za granicą
(198)
Relacja romantyczna
(198)
Lekarze
(187)
Politycy
(182)
Jan Paweł II (św. papież ; 1920-2005)
(181)
Koń
(181)
Nauka
(180)
Literatura dla młodzieży polska
(178)
Religia
(178)
Matematyka
(177)
Stosunki interpersonalne
(175)
Literatura dla dzieci i młodzieży belgijska
(169)
Literatura dziecięca belgijska
(169)
Ludzie a zwierzęta
(169)
Audiobook
(166)
Krainy i światy fikcyjne
(166)
Aktorzy
(165)
Samorealizacja
(164)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(30)
Fantastyka
(25)
Fantasy
(3)
Powieść obyczajowa
(3)
Science fiction
(3)
Thriller
(2)
Opowiadania i nowele przygodowe
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Mojang)
(Minecraft / Muza)
Na okładce: Mojang wydanie oficjalne. U góry strony tytułowej i okładki: Mojang.
Druga po Minecraft. Wyspa oficjalna powieść Minecraft! Nastoletnia Bianca po ciężkim wypadku samochodowym, w którym uczestniczyła wraz ze swoim przyjacielem Lonniem, ucieka w świat wirtualnej rzeczywistości Minecrafta. Wkrótce jednak zdaje sobie sprawę, że grając na szpitalnym serwerze, znalazła się w grze, w której nie obowiązują zwykłe zasady, a postacie, które ją atakują, przypominają osoby z prawdziwego życia. Pojawia się tam także ktoś wyglądający jak Lonnie, jednak z awatarem chłopca nie ma kontaktu . Bianka musi rozwikłać tajemnice tego nowego świata: dlaczego się w nim znalazła? Kim są groźne postacie, które ją śledzą? Czy to, co się dzieje, dzieje się naprawdę? Jak dotrzeć do Lonniego i pomóc mu, by znowu stał się sobą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mojang)
(Minecraft / Muza)
Pierwsza oficjalna powieść Minecrafta! Bohater, który niespodziewanie znalazł się w świecie Minecrafta, musi poznać reguły panujące na tajemniczej wyspie, żeby przetrwać. Wyrzucony na plażę rozbitek rozgląda się po okolicy. „Co to za dziwne miejsce? Kim jestem? Dlaczego wszystko wokół jest zrobione z sześciennych bloków?” Nie ma czasu, żeby się nad tym zastanawiać. Zapada zmrok, trzeba znaleźć schronienie i coś do jedzenia! A jednocześnie uważać, żeby samemu nie stać się pożywieniem dla groźnych zombi, które pojawiają się nocą na wyspie. Ucieczka przed uzbrojonymi szkieletami i falą rozżarzonej lawy? Jedynie prawdziwy śmiałek wyjdzie z takich przygód bez szwanku, gdy do dyspozycji ma tylko prymitywne narzędzia! W świecie Minecrafta liczą się odwaga i kreatywność. Tylko dzięki nim da się poznać liczne sekrety, które kryje wyspa. Można eksplorować lasy i pozyskiwać z nich różne surowce, w podziemnych tunelach czekają skarby. Czasem zjawiają się moby, które trzeba pokonać… Nowy niezwykły świat cały stworzony z bloków czeka na odkrycie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Feeria Young)
Na okładce: Film w reżyserii Stevena Spielberga. #1 New York Times bestseller.
Świat w zagrożeniu. Wyścig o najwyższą stawkę. Czy jesteś gotowy? Jest rok 2045. Ziemia jest okropnym miejscem. Zasoby ropy się wyczerpały. Klimat się rozregulował. Na planecie panują głód, bieda i choroby. Większość ludzi ucieka od przytłaczającej rzeczywistości, prowadząc wirtualne życie w OASIS, pełnej rozmachu utopii online, gdzie można być, kim się chce i spokojnie funkcjonować, grać i zakochiwać się na jednej z tysiąca planet. Wade Watts żyje w OASIS od wczesnego dzieciństwa i podobnie jak wielu innych, ma obsesję na punkcie Miedzianego Klucza, cyfrowego „wielkanocnego jajka”, ukrytego gdzieś głęboko w cyfrowej rzeczywistości. Schował go tam przed śmiercią założyciel OASIS, James Halliday, multimiliarder. Ten, kto go znajdzie, odziedziczy jego majątek i przejmie kontrolę nad grą. Przez całe lata miliony ludzi próbowały odnaleźć ten skarb; jedyną wskazówką była wiedza, że prowadzące do celu zagadki są oparte na kulturze masowej końca XX wieku. Ale to właśnie Wade natrafia na klucz do pierwszego zadania i nagle odkrywa, że w desperackim wyścigu po największą nagrodę przeciwko sobie ma tysiące konkurentów. Ta coraz bardziej zaciekła rywalizacja wkrótce przenosi się z OASIS do świata rzeczywistego…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Craftingowe sojusze / Kid Cube ; ilustrował Saboten ; tłumaczenie Michał Zacharzewski. - Warszawa : Wydawnictwo Jaguar, 2018. - [4], 248, [3] strony : ilustracje (w tym) kolorowe ; 21 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 3)
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski. Szkolenie Runta zbliża się do końca! To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów. Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone’u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone’u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego kota / Cube Kid ; 1)
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Niesforne kocie, który uwielbia się włóczyć po lesie, przechodząc przez tajemniczy portal trafia do mrocznego wymiaru noszącego złowrogą nazwę Nether... Okazuje się, że w świecie rządzonym przez odwieczne algorytmy nie ma przypadków. Kotek Billy (którego już poznaliśmy przelotnie pod imieniem Eebs w Ścieżce diamentu, czwartej części Pamiętnika 8-bitowego wojownika) ma do spełnienia nadzwyczajną misję, a w tym celu otrzymuje niezwykłe moce. Czy przyjaźń z ghastem to dobry pomysł, kiedy się jest małym kotkiem? Chociaż może nie tak zupełnie małym... I co ważniejsze: czy niebieski futrzak zdoła ocalić trzy światy oraz swoich kocich kumpli? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 2)
Oswojony szlam. Uważona mikstura. Upiorny las, którego istnienia nie sposób wyjaśnić.Co zamierza zrobić dwunastolatek szkolony na wojownika? Kiedy Runt i jego przyjaciele przygotowują się do bitwy, stają przed największym wyzwaniem swojego życia – i wcale nie chodzi tu o zombiaki wystrojone w zbroje (co swoją drogą jest dziwne). Runt zdobywa zupełnie nowego arcywroga, którego nic nie powstrzyma przed sięgnięciem po tytuł najlepszego wojownika w szkole. I, co gorsza, pojawia się jeszcze ta tajemnicza dziewczyna. Na szczęście dawni przeciwnicy mogą stać się sojusznikami, kiedy trzeba uratować szkołę przed podejrzanymi atakami mobów. Czy Runt i jego przyjaciele pokonają największego i najgorszego bossa mobów w historii?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 1)
Pierwszy tom popularnej serii opowiadającej o przygodach ośmiobitowego wojownika. To pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który marzy o karierze słynnego wojownika. Opowieść rozpoczyna się, kiedy Runt, dwunastoletni bohater, ma wybrać swój przyszły zawód w szkole Minecraftii. Do wyboru ma niezbyt emocjonujące opcje: farmer, crafter (rzemieślnik), górnik. Tak naprawdę jednak noob marzy o tym, by zostać bohaterem tak jak jego ukochany bohater, Steve. Kiedy dowiaduje się, że pięciu najlepszych uczniów w szkole ma szansę rozpocząć kurs wojowniczy, bierze się ostro do roboty!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego kota / Cube Kid ; 2)
Niesforne kocie, który uwielbia się włóczyć po lesie, przechodząc przez tajemniczy portal trafia do mrocznego wymiaru noszącego złowrogą nazwę Nether... Okazuje się, że w świecie rządzonym przez odwieczne algorytmy nie ma przypadków. Kotek Billy (którego już poznaliśmy przelotnie pod imieniem Eebs w Ścieżce diamentu, czwartej części Pamiętnika 8-bitowego wojownika) ma do spełnienia nadzwyczajną misję, a w tym celu otrzymuje niezwykłe moce. Czy przyjaźń z ghastem to dobry pomysł, kiedy się jest małym kotkiem? Chociaż może nie tak zupełnie małym... I co ważniejsze: czy niebieski futrzak zdoła ocalić trzy światy oraz swoich kocich kumpli? [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 4)
Czwarty tom popularnej serii opowiadającej o przygodach 8-bitowego wojownika. Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski. Szkolenie Runta zbliża się do końca! To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów. Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone’u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone’u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia…
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 5)
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który ośmiela się zostać wojownikiem Minecraft! 12-letni wieśniak, który stał się wojownikiem musi wykorzystać swe umiejętności, by zmierzyć się z nowym zadaniem. Tym razem, by ocalić Villagetown, Runt wyrusza na niebezpieczną wyprawę poza mury miasta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Na okładce: LitRPG [podgatunek science fiction i fantasy, w którym przygody bohaterów toczą się w wirtualnym świecie gier online].
Druga część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Poprzedni tom nosi tytuł "Początek", kolejny "Tajemnica mrocznego lasu".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-311.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niesamowita przygoda Dmitrija Machana w Barlionie dobiega końca! W wirtualnym świecie gry, który przez tyle miesięcy zastępował mu prawdziwe życie, jego postać – Szaman – przeżywała upadki i wzloty (dosłownie i w przenośni). Czy Barliona – ziemia obiecana graczy RPG, raj amatorów fantastycznych przygód, źródło godziwego zarobku dla zaradnych i rzutkich, ale także piekło dla niedolevelowanych i… więźniów – jest jeszcze w stanie czymś zaskoczyć Machana?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-311.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 1)
U góry okładki: LitRPG.
Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji. Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu. Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary - ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu. Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów - ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy. Czy uda mu się przetrwać? Czy poradzi sobie z panującymi w wirtualnych więzieniach złem i przemocą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-311.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 5)
Machan pewnie myśli, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w wirtualnej Barlionie powróci w stare wyrobione koleiny. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż… Ten knuje, jak knuł. Czy jednak Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy, a także na nowy status – Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. No i potrzebuje ucznia – ale ma wysokie wymagania: pierwszy lepszy Szaman na pewno nie nada się do tej roli. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-311.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 3)
Na okładce: LitRPG [podgatunek science fiction i fantasy, w którym przygody bohaterów toczą się w wirtualnym świecie gier online].
Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-311.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 4)
Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej… Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-311.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bolek i Lolek)
Bolek i Lolek znowu wpadli w tarapaty! Zuch, pies chłopców, zjada wszystko - od szynki poprzez kąpielówki aż po klapki. Nowa koleżanka - Zuza - wprowadza Bolka i Lolka w świat Minecrafta i w trójkę muszą zmierzyć się z pułapkami wirtualnej rzeczywistości. Na dodatek sąsiad okazuje się wampirem, a w tajemniczych okolicznościach znika Święty Mikołaj (ostatnie widziały go renifery w sklepie na stacji benzynowej)… Będzie się działo! Dobra zabawa gwarantowana.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Op/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej