Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(15)
unavailable
(3)
Branch
Biblioteka Główna - Dorośli
(5)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(5)
Filia nr 9
(5)
Author
Schilling Dianne
(2)
Bojadżijewa-Wesołowska Karolina
(1)
Jedlińska Joanna
(1)
Larson Jim (1942- )
(1)
Lochman John Edward
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Palomares Susanna
(1)
Plummer Deborah M
(1)
Rimland Bernard (1928-2006)
(1)
Stewart Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Subject
Agresywność
(4)
Dziecko trudne
(2)
Gniew
(2)
Psychologia
(2)
Psychoterapia
(2)
Zapobieganie
(2)
Depresja psychiczna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja psychologiczna
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samoocena (ocenianie)
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zespół ADHD
(1)
Znęcanie się
(1)
Zwalczanie
(1)
Genre/Form
Poradnik
(6)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
6 results Filter
Book
In basket
W niniejszej, rewolucyjnej książce, Rimland rozważa przyczyny wciąż rosnącej liczby dzieci cierpiących na autyzm, ADHD, depresję, schizofrenię, zaburzenia zachowania, dysleksję, dysgrafię, dyskalkulię i "dys-logiczne" myślenie. Każda myśl rodzi się w mózgu, a do jego prawidłowego funkcjonowania konieczne jest zachowanie równowagi biochemicznej. Co się dzieje, gdy zostanie ona zachwiana? Co może spowodować takie zachwianie? Jakie interwencje może podjąć nauczyciel w przypadku dzieci z takimi zaburzeniami? Czy psychoanaliza i zmiana metod wychowawczych pomogą zmienić zachowanie dziecka, którego mózg jest niedożywiony lub narażony na działanie neurotoksyn? Jakie substancje, obecne w środowisku szkolnym i domowym, mają właściwości neurotoksyczne? Warto wiedzieć, czy podając leki lub niedzielny obiad, nieświadomie nie dostarczasz swojemu dziecku takich substancji. Warto również wiedzieć, jakie nieinwazyjne, bezpieczne rozwiązania dietetyczne i środowiskowe mogą przywrócić zachwianą równowagę biochemiczną organizmu, przywracając dzieciom spokój i radość życia, a ich rodzinom nadzieję na przyszłość. [gandalf].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 9
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Pełny program rozwijania kompetencji emocjonalnej!Kompetencja emocjonalna to sprawność kluczowa! Uczucia nie są niepokornymi pozostałościami wieku kamienia łupanego, które należy uciszyć lub zignorować, w międzyczasie wpajając dzieciom wiedzę akademicką. Uczucia kierują naszym zachowaniem, kształtują wartości, które wyznajemy, i warunkują wybór takiego, a nie innego działania. Sprawność emocjonalna i sprawność akademicka są równie ważnymi i wzajemnie się przeplatającymi składnikami ludzkiej inteligencji, a badania potwierdzają, że warto poświęcić swój czas i włożyć wysiłek w pracę w tej dziedzinie.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna - Dorośli
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 1
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 2
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 9
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna - Dorośli
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 1
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 9
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna - Dorośli
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 1
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia nr 2
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 9
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Poradnik Nauczyciela)
„W niniejszej książce znajdują się materiały do przeprowadzenia piętnastu lekcji. Pierwszych kilka lekcji poświęconych jest rozwijaniu u dzieci świadomości, czym jest i jak działa zjawisko dręczenia rówieśników - uczucia i reakcje, jakie zjawisko to wywołuje w ofiarach i świadkach oraz prawdopodobne motywy działania dręczycieli. W ciągu kolejnych lekcji uczniowie mają możliwość poznać swoje prawa, zrozumieć, jak dręczenie pogwałca te prawa i zdać sobie sprawę z tego, jak ważna jest ich obrona”.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna - Dorośli
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Stanowi kontynuację " Jak kameleon na szkockiej spód- niczce, czyli jak uczyć "trudnych" młodych, nie wykan- czając siebie
Książka Jak nauczyć dzieci szacunku do samych siebie stanowi zbiór 80 gier i zabaw grupowych wzmacniających samoocenę dzieci od lat pięciu do jedenastu, przygotowanych przez Deborah M. Plummer. Autorka ma za sobą szereg doświadczeń związanych z pracą jako terapeutka mowy i języka oraz starszy wykładowca psychologii zdrowia i doradztwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna - Dorośli
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 2
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Filia nr 9
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again