Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna - Dzieci
(1)
Author
Jachna Szymon
(1)
Zgud Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Dzieci
(1)
Subject
Języki informacyjne
(1)
Komputery
(1)
Literatura popularnonaukowa dla młodzieży
(1)
Programiści
(1)
Wynalazcy i odkrywcy
(1)
Subject: time
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Podobno więcej wiemy o kosmosie niż o tym, co się dzieje na dnie oceanów. To ludzka rzecz: sięgając do gwiazd i fantazjować o wszechświecie, zapominając troch e o przyziemnej rzeczywistości i o wszystkim, co kryje się pod jej powierzchnią. A rzeczywistość nie przestaje nas zaskakiwać. Ostatnio szczelnie wypełniły ją fale sieci wi-fi, do dłoni przykleiły się nam smartfony, a w naszych domach zagościła sztuczna inteligencja. Nie wyobrażamy sobie życia bez komputerów bo nie musimy! Przyszłość w końcu nadeszła, a wszędobylski komputer jest tego dowodem. Używa go prawie każdy, ale mało kto wie, co tak naprawdę w nim siedzi. Prawda może Was przerazić...potwory! Pod przyjazną powierzchnią ekranu maszerują ciągi zer i jedynek, a w odmętach procesorach grasuje kompilator. Ale nie bójcie się! Ta książka oswoi potwory, objaśni jak dogadać się z komputerami i pomoże zrozumieć ich wnętrze. Dzięki niej poznacie podstawy architektury przyszłości, czyli programowania, które pozwolą nurkować pod powierzchnie ekranu i tresować żyjące pod nią potwory. - Łukasz Podgórni
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again