Hinz Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Filia nr 9
(3)
Filia nr 2 Czytelnia
(1)
Filia nr 9 Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Hinz Magdalena
(-)
Roberts Nora (1950- )
(362)
Fabianowska Małgorzata
(346)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(323)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Steel Danielle (1947- )
(300)
Zarawska Patrycja
(283)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Drewnowski Jacek (1974- )
(225)
Christie Agatha (1890-1976)
(222)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(219)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(216)
Marciniakówna Anna
(212)
Byczek Zuzanna
(209)
Zimnicka Iwona (1963- )
(206)
Ławnicki Lucjan
(206)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
King Stephen (1947- )
(186)
Prus Bolesław (1847-1912)
(179)
Marlier Marcel (1930-2011)
(176)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(174)
Włodarczyk Barbara
(173)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(172)
Palmer Diana (1946- )
(167)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(165)
Popławska Anna
(163)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(163)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(161)
Zarawska Patrycja (1970- )
(161)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(159)
Jachowicz Stanisław
(159)
Braiter Paulina (1968- )
(158)
Żeleński-Boy Tadeusz (1874-1941)
(157)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(154)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(152)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(149)
Fabisińska Liliana (1971- )
(149)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(148)
Just Anna
(148)
Stanecka Zofia (1972- )
(148)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(146)
Mazan Maciejka
(146)
Goscinny René (1926-1977)
(145)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(141)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(139)
Lech Justyna
(138)
Mosek Katarzyna
(138)
Piotrowska Eliza (1976- )
(135)
Adamus-Ludwikowska Jolanta
(134)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(132)
Kraśko Jan (1954- )
(132)
Pedersen Bente (1961- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Webb Holly
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Szekspir William (1564-1616)
(128)
Tuwim Julian (1894-1953)
(127)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(127)
Rzehak Wojciech
(126)
Ross Tony (1938- )
(122)
Czechowicz Józef
(119)
Jordan Penny (1946-2011)
(117)
Polkowski Andrzej
(116)
Johansen Jorunn (1960- )
(115)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(114)
Lem Stanisław (1921-2006)
(114)
Sandemo Margit (1924-2018)
(114)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(113)
Skalska Katarzyna
(113)
Masterton Graham (1946- )
(112)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(111)
Siudak Jacek
(110)
Makuch Maria (1954- )
(107)
Frączek Agnieszka (1969- )
(106)
Onichimowska Anna (1952- )
(106)
Simon Francesca (1955- )
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Siewior-Kuś Alina
(104)
Oklejak Marianna (1981- )
(103)
Beaumont Émilie (1948- )
(102)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(102)
Możdżyńska Aldona
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Głowińska Anita
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(100)
Chomicz-Dąbrowska Lucyna
(99)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(2)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Dzieci
(1)
Emocje
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Literatura dla dzieci polska
(1)
Mimika twarzy
(1)
Nauka czytania
(1)
Psychologia
(1)
Rozumowanie (logika)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Twarz
(1)
Uczucia
(1)
Wyobraźnia
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(2)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
Za pomocą tej książki dzieci uczą się czytać metodą sylabową. Wszystkie wyrazy i teksty są więc zapisane dwoma kolorami czcionki, zgodnie z podziałem na sylaby. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak, zapisany zarówno za pomocą pisma drukowanego, jak i kaligraficznego. Poniżej znajdują się sylaby, wyrazy, zdania i teksty, zbudowane z liter, które zostały już wprowadzone (ze szczególnym naciskiem na literę, której poświęcona jest dana rozkładówka). Na początkowych stronach wyrazy i zdania są dość proste, na kolejnych stają się bardziej rozbudowane i zawierają trudniejsze słowa. W drugiej części książki znajdują się teksty zawierające wszystkie litery polskiego alfabetu. Tematyka tych czytanek dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce oraz problemów omawianych na lekcjach. Dzięki tym tekstom dziecko może utrwalać poznane litery, ćwiczyć czytanie i poznawać nowe wyrazy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pierwsze czytanki (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Bardzo proste czytanki dla dzieci to seria książek dla małych dzieci rozwijających się prawidłowo lub dzieci z deficytami, na przykład z autyzmem. Celem tej serii jest ćwiczenie czytania prostych zdań ze zrozumieniem oraz zdobywanie wiadomości na temat różnych miejsc i zjawisk przyrody. W tej publikacji przedstawiono zagadnienia dotyczące jesieni: jesienne miesiące; charakterystyczne cechy pogody; ubiór; jesienne dary i to, co z nich robimy; zwyczaje zwierząt przygotowujących się do zimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pierwsze czytanki (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Pierwsze czytanki (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na początku książki pokazano na rysunkach i omówiono podstawowe emocje, uczucia i stany: zadowolenie, radość, smutek, rozpacz, strach, przerażenie, złość, wściekłość, ciekawość, znudzenie, nieśmiałość, pewność siebie, zaskoczenie, wstyd, miłość, wstręt, zmęczenie, cierpienie. W drugiej części publikacji umieszczono ćwiczenia. Pierwsze dotyczą rozpoznawania na obrazkach emocji, uczuć i stanów oraz ich nazywania i samodzielnego przedstawienia za pomocą rysunku mimiki charakterystycznej dla danych uczuć. Kolejne ćwiczenia uczą różnicowania poszczególnych wyrazów twarzy, szczególnie tych najbardziej podobnych, oraz rozpoznawania emocji dobrych i złych. W końcowych zadaniach dziecko łączy twarze i emocje z konkretnymi sytuacjami życiowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej