Programowanie (informat.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Główna - Dzieci
(5)
Filia nr 1
(4)
Autor
Garliński Wiktor
(4)
Wainewright Max
(4)
Henson Mike
(3)
Najman Marta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
Temat
Literatura polska
(7032)
Literatura amerykańska
(5956)
Literatura dla dzieci i młodzieży polska
(3452)
Literatura angielska
(3420)
Śledztwo i dochodzenie
(2380)
Programowanie (informat.)
(-)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(1741)
Kobieta
(1568)
Literatura dla dzieci polska
(1275)
Zwierzęta
(1149)
Rodzina
(1115)
Literatura dla dzieci i młodzieży amerykańska
(1024)
II wojna światowa (1939-1945)
(1001)
Przyjaźń
(996)
Literatura niemiecka
(932)
Miłość
(905)
Literatura skandynawska
(811)
Literatura francuska
(796)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(783)
Literatura dziecięca polska
(733)
Historia
(669)
Literatura dla dzieci i młodzieży angielska
(661)
Zabójstwo
(648)
Wojna 1939-1945
(613)
Policjanci
(606)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(604)
Boże Narodzenie
(531)
Literatura dla młodzieży amerykańska
(521)
Nastolatki
(514)
Magia
(504)
Literatura dla dzieci amerykańska
(486)
Literatura dla dzieci angielska
(471)
Dzieci
(462)
Tajemnica
(455)
Relacje międzyludzkie
(445)
Władcy
(425)
Psy
(414)
Uczucia
(412)
Żydzi
(380)
Język polski
(379)
Język angielski
(358)
Małżeństwo
(355)
Literatura dla dzieci i młodzieży niemiecka
(353)
Literatura dla dzieci i młodzieży francuska
(349)
Literatura rosyjska
(349)
Literatura
(341)
Życie codzienne
(333)
Dziecko
(324)
Literatura kanadyjska
(320)
Koty
(319)
Prywatni detektywi
(319)
Wojsko
(313)
Rodzeństwo
(310)
Książka w języku obcym
(308)
Literatura australijska
(302)
Filozofia
(292)
Kultura
(285)
Literatura norweska
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(279)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura szwedzka
(268)
Psychologia
(259)
Literatura hiszpańska
(253)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(252)
Chłopcy
(249)
Dziewczęta
(237)
Wychowanie w rodzinie
(230)
Stworzenia fantastyczne
(229)
Odżywianie
(228)
Dziennikarze
(227)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(226)
Dinozaury
(225)
Literatura podróżnicza
(225)
Polityka
(225)
Osoby zaginione
(219)
Wybory życiowe
(216)
Literatura włoska
(209)
Władza
(208)
Piłka nożna
(207)
Sztuka
(203)
Duchowieństwo katolickie
(202)
Literatura dla młodzieży angielska
(202)
Przestępczość zorganizowana
(202)
Relacja romantyczna
(200)
Polacy za granicą
(198)
Literatura dziecięca angielska
(197)
Lekarze
(186)
Politycy
(182)
Jan Paweł II (św. papież ; 1920-2005)
(181)
Koń
(181)
Nauka
(180)
Religia
(178)
Literatura dla młodzieży polska
(177)
Matematyka
(177)
Stosunki interpersonalne
(175)
Ludzie a zwierzęta
(170)
Literatura dla dzieci i młodzieży belgijska
(169)
Literatura dziecięca belgijska
(169)
Audiobook
(166)
Krainy i światy fikcyjne
(166)
Aktorzy
(165)
Gatunek
Poradnik
(3)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci! Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Programowanie dla najmłodszych krok po kroku; 1)
Na okł.: zawiera: podstawy programowania w Logo i Scratchu, rozwiązywanie problemów, zapisywanie poleceń w postaci kodu.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Programowanie dla najmłodszych krok po kroku; 2)
Indeks.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Napisz Kod)
(Programowanie dla najmłodszych krok po kroku. Cz. 3)
Indeks.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Programowanie dla najmłodszych krok po kroku; 4)
Indeks.
Seria „Napisz kod” jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Druga część serii jest rozwinięciem podstaw programowania i krok po kroku wprowadza pojęcia pętli i zmiennych. Naucz się korzystać z Logo i twórz programy oraz gry w Scratchu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej