Scratch
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna - Dzieci
(2)
Filia nr 1
(1)
Autor
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Marston Mick
(1)
Najman Marta
(1)
Pełka Piotr (programista)
(1)
Scott Marc A
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(2)
9-13 lat
(1)
Temat
Literatura polska
(7070)
Literatura amerykańska
(6011)
Literatura dla dzieci i młodzieży polska
(3473)
Literatura angielska
(3449)
Śledztwo i dochodzenie
(2385)
Scratch
(-)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(1741)
Kobieta
(1564)
Literatura dla dzieci polska
(1280)
Zwierzęta
(1149)
Rodzina
(1114)
Literatura dla dzieci i młodzieży amerykańska
(1027)
II wojna światowa (1939-1945)
(1000)
Przyjaźń
(996)
Literatura niemiecka
(931)
Miłość
(901)
Literatura skandynawska
(811)
Literatura francuska
(803)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(791)
Literatura dziecięca polska
(733)
Historia
(669)
Literatura dla dzieci i młodzieży angielska
(665)
Zabójstwo
(647)
Wojna 1939-1945
(613)
Policjanci
(606)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(604)
Boże Narodzenie
(535)
Literatura dla młodzieży amerykańska
(521)
Nastolatki
(513)
Literatura dla dzieci amerykańska
(489)
Literatura dla dzieci angielska
(477)
Dzieci
(463)
Magia
(457)
Tajemnica
(457)
Relacje międzyludzkie
(444)
Władcy
(425)
Psy
(415)
Uczucia
(410)
Żydzi
(380)
Język polski
(379)
Małżeństwo
(354)
Literatura dla dzieci i młodzieży niemiecka
(353)
Literatura rosyjska
(350)
Literatura dla dzieci i młodzieży francuska
(349)
Literatura
(341)
Życie codzienne
(333)
Dziecko
(325)
Literatura kanadyjska
(322)
Koty
(318)
Prywatni detektywi
(318)
Wojsko
(313)
Rodzeństwo
(310)
Literatura australijska
(304)
Filozofia
(295)
Książka w języku obcym
(289)
Kultura
(285)
Literatura norweska
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(279)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura szwedzka
(269)
Psychologia
(259)
Literatura hiszpańska
(253)
Chłopcy
(252)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(252)
Dziewczęta
(238)
Wychowanie w rodzinie
(230)
Stworzenia fantastyczne
(229)
Dziennikarze
(227)
Odżywianie
(226)
Dinozaury
(225)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(225)
Literatura podróżnicza
(225)
Polityka
(225)
Osoby zaginione
(219)
Wybory życiowe
(216)
Literatura włoska
(210)
Władza
(209)
Piłka nożna
(207)
Sztuka
(204)
Duchowieństwo katolickie
(202)
Literatura dla młodzieży angielska
(202)
Przestępczość zorganizowana
(202)
Literatura dziecięca angielska
(198)
Polacy za granicą
(198)
Relacja romantyczna
(198)
Lekarze
(187)
Politycy
(182)
Jan Paweł II (św. papież ; 1920-2005)
(181)
Koń
(181)
Nauka
(180)
Literatura dla młodzieży polska
(178)
Religia
(178)
Matematyka
(177)
Stosunki interpersonalne
(175)
Literatura dla dzieci i młodzieży belgijska
(169)
Literatura dziecięca belgijska
(169)
Ludzie a zwierzęta
(169)
Audiobook
(166)
Krainy i światy fikcyjne
(166)
Aktorzy
(165)
Samorealizacja
(164)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Komiks
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!.
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu! Naucz się programować Poznaj serwisy społecznościowe Dowiedz się, jak działa internet Zadbaj o bezpieczeństwo w sieci Nie bój się nowoczesnych technologii Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka - pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci! Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie dla dzieci / Marc Scott ; ilustracje Mick Marston ; przełożył Krzysztof Wołczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2018. - 64 strony : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę; jak zaprogramować złudzenie optyczne; jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python. źródło opisu: https://nk.com.pl/kodowanie-dla-dzieci/2511/ksiazka.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej