Programy graficzne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna - Dorośli
(1)
Biblioteka Główna - Dzieci
(1)
Filia nr 2
(1)
Autor
Cieślak Piotr
(1)
Gajda Włodzimierz
(1)
Kelby Scott (1960- )
(1)
Mazur Dawid (1981- )
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Literatura polska
(7070)
Literatura amerykańska
(6012)
Literatura dla dzieci i młodzieży polska
(3473)
Literatura angielska
(3463)
Śledztwo i dochodzenie
(2369)
Programy graficzne
(-)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(1742)
Kobieta
(1564)
Literatura dla dzieci polska
(1283)
Zwierzęta
(1149)
Rodzina
(1114)
Literatura dla dzieci i młodzieży amerykańska
(1027)
II wojna światowa (1939-1945)
(999)
Przyjaźń
(950)
Literatura niemiecka
(931)
Miłość
(854)
Literatura francuska
(814)
Literatura skandynawska
(811)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(793)
Literatura dziecięca polska
(733)
Literatura dla dzieci i młodzieży angielska
(690)
Historia
(669)
Zabójstwo
(647)
Wojna 1939-1945
(614)
Policjanci
(606)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(604)
Boże Narodzenie
(535)
Literatura dla młodzieży amerykańska
(521)
Nastolatki
(513)
Literatura dla dzieci amerykańska
(489)
Literatura dla dzieci angielska
(477)
Dzieci
(463)
Magia
(457)
Tajemnica
(457)
Relacje międzyludzkie
(445)
Władcy
(425)
Psy
(415)
Uczucia
(410)
Literatura dla dzieci i młodzieży francuska
(381)
Żydzi
(380)
Język polski
(379)
Małżeństwo
(354)
Literatura dla dzieci i młodzieży niemiecka
(353)
Literatura rosyjska
(350)
Literatura
(341)
Życie codzienne
(333)
Dziecko
(325)
Literatura kanadyjska
(322)
Koty
(318)
Wojsko
(313)
Rodzeństwo
(310)
Literatura australijska
(304)
Prywatni detektywi
(302)
Filozofia
(295)
Książka w języku obcym
(290)
Kultura
(285)
Literatura norweska
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(279)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura szwedzka
(269)
Psychologia
(259)
Literatura hiszpańska
(253)
Chłopcy
(252)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(252)
Dziewczęta
(238)
Wychowanie w rodzinie
(230)
Stworzenia fantastyczne
(229)
Dziennikarze
(227)
Odżywianie
(226)
Dinozaury
(225)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(225)
Literatura podróżnicza
(225)
Polityka
(225)
Osoby zaginione
(219)
Wybory życiowe
(216)
Literatura włoska
(210)
Władza
(209)
Piłka nożna
(207)
Sztuka
(204)
Duchowieństwo katolickie
(202)
Literatura dla młodzieży angielska
(202)
Przestępczość zorganizowana
(202)
Literatura dziecięca angielska
(201)
Polacy za granicą
(198)
Relacja romantyczna
(198)
Lekarze
(187)
Politycy
(182)
Jan Paweł II (św. papież ; 1920-2005)
(181)
Koń
(181)
Nauka
(180)
Literatura dla młodzieży polska
(178)
Religia
(178)
Matematyka
(177)
Stosunki interpersonalne
(175)
Literatura dla dzieci i młodzieży belgijska
(169)
Literatura dziecięca belgijska
(169)
Ludzie a zwierzęta
(169)
Audiobook
(166)
Krainy i światy fikcyjne
(166)
Aktorzy
(165)
Samorealizacja
(164)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje. Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej