Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(84)
Forma i typ
Książki
(83)
Poradniki i przewodniki
(39)
Publikacje popularnonaukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(109)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna - Dorośli
(30)
Biblioteka Główna - Dzieci
(22)
Biblioteka Gł. Czytelnia Dorośli
(2)
Biblioteka Gł. Czytelnia Dzieci
(1)
Filia nr 1
(15)
Filia nr 2
(31)
Filia nr 9
(23)
Filia nr 2 Czytelnia
(5)
Filia nr 9 Czytelnia
(6)
Autor
Jaronicki Adam
(5)
De Kock Elbrie
(4)
Gardner Tracy (1972- )
(4)
Kietzman Krzysztof
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Wojciechowski Adrian
(3)
Bremer Aleksander
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Danowski Bartosz
(2)
Dominas Konrad
(2)
Figus Valentina
(2)
Golden Emily
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Holland Eva
(2)
Kreft Jan
(2)
Minnick Chris
(2)
Niemira Karolina
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Wrotek Witold
(2)
Adamaszek Zasław
(1)
Adzic Gojko
(1)
Alexander Michael
(1)
Badari Marcelo
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowska Anna (psycholog)
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cardona Jose
(1)
Ceppi Sofia
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Craig Richardson
(1)
Czarkowska Iwona (1970- )
(1)
Czogalik Bogdan
(1)
Droblas Adele
(1)
Dyson George (1953- )
(1)
Farbaniec Dawid
(1)
Flanczewski Sergiusz
(1)
Freeman Eric (1965- )
(1)
Frye Curtis (1968- )
(1)
Galloway Scott
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Gonet Maciej
(1)
Greenberg Seth
(1)
Gruszczyńska Anna (1964- )
(1)
Grzelewska Danuta (1954- )
(1)
Gulewicz Artur
(1)
Guthals Sarah
(1)
Habielski Rafał
(1)
Haraszewski Piotr
(1)
Harris Blake J. Autor
(1)
Hatfield Tom
(1)
Hermanowski Marcin
(1)
Hopfinger Maryla (1942- )
(1)
Jachna Szymon
(1)
Janiszewski Bogusław
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kaźmierczak Marek
(1)
Każmierczak Marek
(1)
Kearney Kristen
(1)
Kelar Piotr
(1)
Kelby Scott (1960- )
(1)
Khetrapal Neha
(1)
Kids Coder
(1)
Kiraga Dagmara
(1)
Kock Toon de
(1)
Korzeniewska Agnieszka
(1)
Kowalski Mateusz
(1)
Kozieł Andrzej
(1)
Kozioł Marcin (1977- )
(1)
Kubaczewska Wiesława
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Kusleika Dick
(1)
Küçükyılmaz Ayse
(1)
Kępa Marta
(1)
Langa Sebastian
(1)
Lem Stanisław (1921-2006)
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lima Pedro U
(1)
Marsh Ryan
(1)
Marston Mick
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Matthias Andreas
(1)
Mazur Dawid (1981- )
(1)
McNulty Lisa
(1)
Mikołajczak Aleksander Wojciech (1957- )
(1)
Mikołajczak W. Aleksander
(1)
Miller Megan
(1)
Milton Stephanie
(1)
Miranda Luis de (1971- )
(1)
Nowak Anna Maria
(1)
Oberlan Łukasz
(1)
Ormsby Eileen
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(83)
Odbiorca
Młodzież
(25)
Dorośli
(24)
Dzieci
(18)
9-13 lat
(15)
14-17 lat
(9)
18+
(9)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(3)
Nauczyciele
(2)
Informatycy
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Programiści
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Komputery
(21)
Gry komputerowe
(19)
Programowanie (informatyka)
(14)
Internet
(12)
Minecraft
(9)
Informatyka
(8)
Języki programowania
(8)
Programy komputerowe
(6)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(4)
Sztuczna inteligencja
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Działanie
(3)
Excel - arkusze kalkulacyjne
(3)
Java (język programowania)
(3)
Nauka
(3)
Python (język programowania)
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Arkusz kalkulacyjny
(2)
Automatyka
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Cybernetyka
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Excel
(2)
Historia
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura klasyczna
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Media
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Obróbka zdjęć cyfrowych
(2)
Photoshop
(2)
Programiści
(2)
Programowanie komputerowe
(2)
Programy graficzne
(2)
Radiofonia
(2)
Scratch
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Tablet
(2)
Telewizja
(2)
Wynalazcy i odkrywcy
(2)
Algorytmy
(1)
Amazon.com
(1)
Apple Inc
(1)
Asemblery
(1)
Baltie
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Big data
(1)
Blogi
(1)
Bridge (program komputerowy)
(1)
CSS3 (język programowania)
(1)
CorelDRAW
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Cyfrowe rodzicielstwo
(1)
Czytnik książek elektronicznych
(1)
Data mining
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo
(1)
E-booki
(1)
Edycja dokumentów
(1)
Edytory wideo
(1)
Efekty specjalne
(1)
Elektronika
(1)
Exel arkusze kalkulacyjne
(1)
Facebook
(1)
Fizyka kwantowa
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Fotomontaż
(1)
Futurologia
(1)
Gazety
(1)
Google Inc
(1)
Gromadzenie i udostępnianie materiałów internetowych
(1)
Gry komputerowe a agresja dzieci
(1)
HTML
(1)
HTML5
(1)
Hakerzy
(1)
Handel
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inwigilacja
(1)
Języki informacyjne
(1)
Języki zorientowane obiektowo
(1)
Komputer
(1)
Korporacje
(1)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura popularnonaukowa dla młodzieży
(1)
Logika
(1)
Microsoft Office
(1)
Microsoft Office 2016 PL
(1)
Minikomputery i mikrokomputery
(1)
Modelarstwo
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie komputacyjne
(1)
Narkotyki
(1)
Nauczanie
(1)
Nowe technologie
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pakiety biurowe
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1701-1800
(2)
1801-1900
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(35)
Opracowanie
(18)
Publikacje dla dzieci
(8)
Informatyka
(6)
Poradniki
(3)
Podręcznik
(2)
Poradniki dla młodzieży
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Blog
(1)
Esej
(1)
Historia alternatywna
(1)
Komiks
(1)
Książka obrazkowa (picturebook)
(1)
Monografia
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2026)
Medycyna i zdrowie
(610)
Biologia
(503)
Psychologia
(479)
Edukacja i pedagogika
(471)
Informatyka i technologie informacyjne
(84)
Religia i duchowość
(459)
Kultura i sztuka
(436)
Literaturoznawstwo
(419)
Socjologia i społeczeństwo
(393)
Podróże i turystyka
(324)
Kulinaria
(303)
Hobby i czas wolny
(287)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(256)
Geografia i nauki o Ziemi
(248)
Kultura fizyczna i sport
(231)
Rozwój osobisty
(212)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(195)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(169)
Styl życia, moda i uroda
(156)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(149)
Etnologia i antropologia kulturowa
(137)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(126)
Językoznawstwo
(126)
Ochrona środowiska
(116)
Fizyka i astronomia
(94)
Filozofia i etyka
(88)
Inżynieria i technika
(87)
Rolnictwo i leśnictwo
(78)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(70)
Architektura i budownictwo
(67)
Nauka i badania
(62)
Archeologia
(60)
Praca, kariera, pieniądze
(56)
Dom i ogród
(51)
Media i komunikacja społeczna
(51)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(35)
Transport i logistyka
(34)
Zarządzanie i marketing
(30)
Matematyka
(24)
Chemia
(13)
Styl życia, moda, uroda
(3)
Varia
(3)
Historia i nauki pomocnicze
(2)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(2)
Muzyka i muzykologia
(2)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(2)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(2)
Zdrowie i uroda
(2)
Astronomia,czas i przestrzeń
(1)
Filozofia
(1)
Fizyka i astonomia
(1)
Geografia Europy
(1)
Książka zabawka
(1)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Leśnictwo
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Medycyna
(1)
Muzyka
(1)
Polityka
(1)
Przyroda
(1)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religie i wierzenia
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Socjografia
(1)
Socjologia i społeczeµstwo
(1)
Sport i kultura fizyczna
(1)
Zoologia
(1)
84 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Człowiek vs komputer / Gojko Adzic ; [przekład Jan Halbersztat]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 265, [1] strona : ilustracje, rysunki ; 20 cm.
Nasze życie jest coraz bardziej uzależnione od komputerów – jesteśmy śledzeni, monitorowani i kategoryzowani przez oprogramowanie, nieustannie doprowadzające kolejne rzeki informacji do oceanu danych zwanego „big data”. W tym nowym, wspaniałym świecie ludzie nie są w stanie samodzielnie radzić sobie z nadmiarem informacji. Rządy i firmy polegają na komputerach, które maja automatycznie wykrywać oszustwa, przewidywać zachowania i egzekwować prawo. Mało elastyczne automaty, często niewiele inteligentniejsze od lodówki, podejmują dziś decyzje na wagę życia i śmierci. A przecież wszystkie te systemy komputerowe są tworzone przez ludzi – którzy mają może najlepsze intencje, ale są omylni i popełniają błędy; są mądrzy, ale zapominają o ważnych sprawach; mają wielkie plany, ale działają pod presją czasu. Kiedy następnym razem uderzysz głową w cyfrowy mur, historie z tej książki pomogą ci lepiej zrozumieć co się właściwie dzieje i pokażą, gdzie należy szukać problemów. Dla osób tworzących oprogramowanie książka będzie pomocą w odkryciu heurystyk, które można wykorzystać w czasie analizy, programowania czy testowania, aby tworzyć systemy mniej podatne na błędy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Walkenbacha / HELION)
Notka wydawnicza: Najlepsze formuły dla Excela! Miliony użytkowników każdego dnia korzystają z najpopularniejszego arkusza kalkulacyjnego - Excela. To jedna z najlepszych aplikacji należących do pakietu Microsoft Office. Jej potencjał doceniają przede wszystkim menedżerowie, analitycy oraz studenci. Zastanawiasz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Excela? Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pisać zaawansowane formuły, ta książka jest właśnie dla Ciebie! Znajdziesz w niej ponad 100 gotowych zaawansowanych formuł. Nauczysz się także tworzyć je z użyciem popularnych funkcji matematycznych, tekstowych oraz wyszukujących. Ponadto poznasz najczęściej stosowane formuły biznesowe i finansowe, wykonasz analizę statystyczną oraz wykorzystasz formuły do formatowania warunkowego. Książka ta jest obowiązkową pozycją na półce każdego użytkownika Excela. Sięgnij po nią i przekonaj się sam!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla dzieci od 10 lat i ich rodziców. „Blokowe” wprowadzenie do programowania. Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W książce Nauk programowania z Minecraftem zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów! Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które: · Zabiorą was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji · Na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy! · Tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik · Tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu · Pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki · Rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem · Wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie. Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość! Craig Richardson jest twórcą oprogramowania i nauczycielem Pythona. Pracował dla fundacji Raspberry Pi Foundation, uczył programowania w liceum oraz prowadził wiele warsztatów z programowania w języku Python w Minecrafcie. Kod z tej książki będzie działał w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-booki : poradnik dla początkujących e-czytelników / Bartosz Danowski. - Gliwice : "Helion", opyright 2017. - 167 stron : ilustracje ; 21 cm.
W książce znajdziesz min. wskazówki dotyczące: podstawowych informacji o elektronicznych publikacjach, rejestracji konta w księgarni internetowej i zakupuie e-booków, wyborze właściwego urządzenia i alternatyw dla czytników...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komputer PC - Gliwice : : Helion, 2008 - 368 stron ; ilustracje ; 23 cm.
(Poradnik bez Kantów)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ex-Libris Collegii Europeaei Gnesnensis)
Pisząc dzisiaj o uobecnianiu się tradycji antycznej w cyberprzestrzeni należy całkowicie przewartościować dotychczasowe sądy na temat roli tego dziedzictwa we współczesnej kulturze. Przede wszystkim trzeba uzmysłowić sobie, że treści antyczne, które można odnaleźć w Internecie, w dużej mierze nie należą do dziedziny kultury wysokiej, lecz funkcjonują w sferze kultury popularnej. Jest to istotna zmiana tradycyjnej funkcji grecko- rzymskiej tematyki, wiążącej się dotąd z archetypami europejskiej cywilizacji, które przez tysiąclecia stanowiły o jej tożsamości. [ze wstępu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93/94 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Na Ścieżkach Nauki)
Powstał w ten sposób niezrównany, niezwykle bogaty i zaskakujący zarys idei dotyczących rozwoju inteligencji maszyn przed XX w. Nazwisko Darwina (czy to słynnego Charlesa, czy jego dziadka Erasmusa) pada nieprzypadkowo. Wszelka inteligencja, zdaniem Dysona, ma charakter zbiorowy - podobnie jak inteligencja ludzka jest wytworem współdziałania nieinteligentnych z osobna neuronów. Według niego rozwój globalnej inteligencji powinien dokonać się w wyniku coraz ściślejszego współdziałania ludzi i wytworzonych przez nich maszyn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyberwojna : metody działania hakerów / Dawid Farbaniec. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2018. - 284 strony : ilustracje ; 24 cm.
Uczyń Twój system twierdzą nie do zdobycia! Architektura procesorów x86(-64) i systemów z rodziny Windows NT(R) Narzędzia używane do cyberataków Ochrona systemu Windows(R), dane i prywatność w sieci Z różnych mediów napływają informacje o tym, że hakerzy (tzw. black hats) przeprowadzają ataki DDoS blokujące dostęp do ważnych usług, publikują wykradzione bazy danych, niszczą witryny internetowe, szantażują firmy i instytucje, okradają konta bankowe i infekują wiele urządzeń, skutecznie paraliżując ich działanie. Media wciąż donoszą o sensacyjnych atakach hakerów i kolejnych kradzieżach danych, próbując ostrzec przeciętnych użytkowników przed próbami oszustwa. Tylko nieliczne portale związane z bezpieczeństwem IT podają nieco szczegółów technicznych na temat cyberataków - te szczegóły mogą pomóc zwłaszcza administratorom systemów. Tymczasem ta wiedza powinna być ogólnodostępna! Jeśli odpowiadasz za bezpieczeństwo sieci i danych, w tej książce znajdziesz: Informacje o działaniu procesora opartego na architekturze x86(-64) oraz systemów Windows NT(R) Przyjazny opis najważniejszych instrukcji Asemblera x86(-64) Przewodnik po dialekcie MASM64 Asemblera x86(-64) umożliwiający zrozumienie "języka wirusów" Szczegółową prezentację aplikacji typu backdoor, virus, file binder, keylogger, ransomware i trojan horse w formie laboratorium oraz wielu innych zagrożeń w postaci technicznego opisu Przewodnik po możliwościach zwiększania poziomu bezpieczeństwa pracy w systemach Windows(R) Wprowadzenie do inżynierii odwrotnej kodu (ang. reverse code engineering) Bądź zawsze przygotowany na wojnę cybernetyczną!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (2 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 + CD (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka programowania / Eric Freeman ; tłumaczenie Maksymilian Gutowski. - Gliwice : Helion, 2019. - XXXVIII, 578 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Rusz głową!)
Na okładce : Przewodnik po kodowaniu i myśleniu komputacyjnym
Na okładce: Uważaj na powszechnie występujące błędy i pułapki; unikaj zawstydzających błedów składniowych; gimnastykuj swój umysł, rozwiązując około 130 łamigłówek i ćwiczeń; rozpoczynaj karierę programisty; dowiedz się, dlaczego wszystko to, co Twoi znajomi wiedzą o informatyce, jest niezupełnie prawdziwe.
Przewodnik po kodowaniu i myśleniu komputacyjnym Programista to bardzo szczególny typ specjalisty. Jeśli uważasz, że myśli w inny sposób niż tak zwani normalni ludzie, to masz rację. Dobra wiadomość jest taka, że i Ty możesz się nauczyć myślenia komputacyjnego - umiejętności, która się przydaje niezależnie od charakteru rozwiązywanego problemu, środowiska czy języka programowania. Tylko w ten sposób można od początku nauki programowania pisać przejrzysty, uporządkowany, znakomity kod, zgodny z najlepszymi praktykami wypracowanymi przez mistrzów. Innymi słowy: pracować jak profesjonalny programista. Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej... W tej książce między innymi: Istotne koncepcje programistyczne Zasady programowania w Pythonie Funkcje i rekurencja Programowanie obiektowe Tworzenie API dla aplikacji internetowych Widgety i zdarzenia Neurony płoną. Emocje szaleją. Tak napiszesz kod godny mistrza!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 9 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Metod. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej