Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(28)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna - Dorośli
(1)
Biblioteka Główna - Dzieci
(9)
Filia nr 1
(7)
Filia nr 2
(9)
Filia nr 9
(7)
Filia nr 2 Czytelnia
(1)
Filia nr 9 Czytelnia
(2)
Autor
Wiejak Urszula
(4)
Wojciechowski Adrian
(3)
Figus Valentina
(2)
Holland Eva
(2)
Minnick Chris
(2)
Niemira Karolina
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Adzic Gojko
(1)
Badari Marcelo
(1)
Baranowski Maciej
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cerato Mattia
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Claybourne Anna (1969- )
(1)
Czerska Anna (tłumacz)
(1)
De Kock Elbrie
(1)
Gardner Tracy (1972- )
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Hutt Sarah
(1)
Kids Coder
(1)
Kietzman Krzysztof
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Marston Mick
(1)
Payne Bryson
(1)
Pełka Piotr (programista)
(1)
Raczyło Paulina (1987- )
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Sikorski Witold
(1)
Turowski Piotr
(1)
Wainewright Max
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
9-13 lat
(10)
Młodzież
(9)
Dzieci
(5)
6-8 lat
(2)
Rodzice
(2)
Temat
Literatura polska
(7070)
Literatura amerykańska
(6011)
Literatura dla dzieci i młodzieży polska
(3473)
Literatura angielska
(3449)
Śledztwo i dochodzenie
(2385)
Programowanie (informatyka)
(-)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(1741)
Kobieta
(1564)
Literatura dla dzieci polska
(1280)
Zwierzęta
(1149)
Rodzina
(1114)
Literatura dla dzieci i młodzieży amerykańska
(1027)
II wojna światowa (1939-1945)
(1000)
Przyjaźń
(996)
Literatura niemiecka
(931)
Miłość
(901)
Literatura skandynawska
(811)
Literatura francuska
(803)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(791)
Literatura dziecięca polska
(733)
Historia
(669)
Literatura dla dzieci i młodzieży angielska
(665)
Zabójstwo
(647)
Wojna 1939-1945
(613)
Policjanci
(606)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(604)
Boże Narodzenie
(535)
Literatura dla młodzieży amerykańska
(521)
Nastolatki
(513)
Literatura dla dzieci amerykańska
(489)
Literatura dla dzieci angielska
(477)
Dzieci
(463)
Magia
(457)
Tajemnica
(457)
Relacje międzyludzkie
(444)
Władcy
(425)
Psy
(415)
Uczucia
(410)
Żydzi
(380)
Język polski
(379)
Małżeństwo
(354)
Literatura dla dzieci i młodzieży niemiecka
(353)
Literatura rosyjska
(350)
Literatura dla dzieci i młodzieży francuska
(349)
Literatura
(341)
Życie codzienne
(333)
Dziecko
(325)
Literatura kanadyjska
(322)
Koty
(318)
Prywatni detektywi
(318)
Wojsko
(313)
Rodzeństwo
(310)
Literatura australijska
(304)
Filozofia
(295)
Książka w języku obcym
(289)
Kultura
(285)
Literatura norweska
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(279)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura szwedzka
(269)
Psychologia
(259)
Literatura hiszpańska
(253)
Chłopcy
(252)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(252)
Dziewczęta
(238)
Wychowanie w rodzinie
(230)
Stworzenia fantastyczne
(229)
Dziennikarze
(227)
Odżywianie
(226)
Dinozaury
(225)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(225)
Literatura podróżnicza
(225)
Polityka
(225)
Osoby zaginione
(219)
Wybory życiowe
(216)
Literatura włoska
(210)
Władza
(209)
Piłka nożna
(207)
Sztuka
(204)
Duchowieństwo katolickie
(202)
Literatura dla młodzieży angielska
(202)
Przestępczość zorganizowana
(202)
Literatura dziecięca angielska
(198)
Polacy za granicą
(198)
Relacja romantyczna
(198)
Lekarze
(187)
Politycy
(182)
Jan Paweł II (św. papież ; 1920-2005)
(181)
Koń
(181)
Nauka
(180)
Literatura dla młodzieży polska
(178)
Religia
(178)
Matematyka
(177)
Stosunki interpersonalne
(175)
Literatura dla dzieci i młodzieży belgijska
(169)
Literatura dziecięca belgijska
(169)
Ludzie a zwierzęta
(169)
Audiobook
(166)
Krainy i światy fikcyjne
(166)
Aktorzy
(165)
Samorealizacja
(164)
Gatunek
Poradnik
(9)
Publikacje dla dzieci
(3)
Opracowanie
(2)
Dokument dźwiękowy
(1)
Komiks
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(14)
Edukacja i pedagogika
(5)
Inżynieria i technika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Człowiek vs komputer / Gojko Adzic ; [przekład Jan Halbersztat]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 265, [1] strona : ilustracje, rysunki ; 20 cm.
Nasze życie jest coraz bardziej uzależnione od komputerów – jesteśmy śledzeni, monitorowani i kategoryzowani przez oprogramowanie, nieustannie doprowadzające kolejne rzeki informacji do oceanu danych zwanego „big data”. W tym nowym, wspaniałym świecie ludzie nie są w stanie samodzielnie radzić sobie z nadmiarem informacji. Rządy i firmy polegają na komputerach, które maja automatycznie wykrywać oszustwa, przewidywać zachowania i egzekwować prawo. Mało elastyczne automaty, często niewiele inteligentniejsze od lodówki, podejmują dziś decyzje na wagę życia i śmierci. A przecież wszystkie te systemy komputerowe są tworzone przez ludzi – którzy mają może najlepsze intencje, ale są omylni i popełniają błędy; są mądrzy, ale zapominają o ważnych sprawach; mają wielkie plany, ale działają pod presją czasu. Kiedy następnym razem uderzysz głową w cyfrowy mur, historie z tej książki pomogą ci lepiej zrozumieć co się właściwie dzieje i pokażą, gdzie należy szukać problemów. Dla osób tworzących oprogramowanie książka będzie pomocą w odkryciu heurystyk, które można wykorzystać w czasie analizy, programowania czy testowania, aby tworzyć systemy mniej podatne na błędy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Baw się kodem : Twoja własna strona www / Piotr Cieślak. - Warszawa : Helion, 2017. - 95 stron : ilustracje ; 26 cm.
Dzięki tej książce poznasz Nanonautów, którzy założyli własne Dojo Nano. Nanonauci postanowili napisać stronę internetową dla swojego zespołu muzycznego. W książce dokładnie opisano, w jaki sposób się do tego zabrali i jak budowali poszczególne części serwisu. Dzięki tym wskazówkom możesz stworzyć własną stronę i przy okazji nauczyć się programować w językach HTML i JavaScript, a oprócz tego dowiesz się, do czego służą arkusze CSS i jak się je stosuje. Twoja strona będzie zawierała wszystkie potrzebne elementy: odsyłacze do innych zasobów sieci, menu, podstrony, mapę i filmiki z YouTube. Sprawisz również, że będzie można ją oglądać zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Dowiesz się też, w jaki sposób opublikować swoje dzieło w internecie - aby wszyscy mogli je obejrzeć! W tej książce: podstawowe zasady projektowania stron internetowych gruntowne podstawy HTML, JavaScriptu i CSS wykorzystanie poznanych technologii do budowania strony zapewnienie responsywności oraz formatowanie poszczególnych składników strony publikowanie strony w internecie POMYSŁY + PRZYJACIELE = KOD Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 9 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Metod. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (2 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Filia nr 9 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Metod. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla dzieci : zaprogramuj gry wideo ze scratchem
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!.
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu! Naucz się programować Poznaj serwisy społecznościowe Dowiedz się, jak działa internet Zadbaj o bezpieczeństwo w sieci Nie bój się nowoczesnych technologii Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy programowania / Chris Minnick i Eva Holland ; tłumaczenie Wojciech Usarzewicz. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 128 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Dla Młodych Bystrzaków / Septem)
(Septem)
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądarkowego robota. W książce : kod, który tworzy ciało i strukturę robota, zmiana kolorystyki i kształtu maszyny, uczymy robota tańczyć!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Młodych Bystrzaków / Septem)
(Septem)
U góry okładki: w prostocie tkwi siła; Stwórz swojego robota, nadaj mu styl, wpraw robota w ruch
Stwórz swojego robota Nadaj mu styl Wpraw robota w ruch Poznaj język komputerów Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądarkowego robota. W książce: Kod, który tworzy ciało i strukturę robota Zmiana kolorystyki i kształtu maszyny Uczymy robota tańczyć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Zacznij programować już dziś! To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką! Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny Efektywna nauka przez zabawę w świecie. Minecrafta Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Przydatna wiedza matematyczna Zadania z rozwiązaniami Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Audiobook (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla najmłodszych / Urszula Wiejak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 174 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. [okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych Elementy matematyki Rozwiązanie każdego zadania Z nami i Minecraftem nauka programowania to przyjemność! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, "Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy". Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej