Języki programowania
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna - Dorośli
(1)
Biblioteka Główna - Dzieci
(4)
Filia nr 1
(4)
Filia nr 2
(7)
Filia nr 9
(6)
Autor
Wiejak Urszula
(4)
Wojciechowski Adrian
(3)
Figus Valentina
(2)
Niemira Karolina
(2)
Holland Eva
(1)
Kids Coder
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kurasiński Artur (1974- )
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Mincer-Daszkiewicz Janina
(1)
Minnick Chris
(1)
Pełka Piotr (programista)
(1)
Stroustrup Bjarne
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
9-13 lat
(8)
Młodzież
(7)
Dzieci
(1)
Temat
Literatura polska
(7070)
Literatura amerykańska
(6011)
Literatura dla dzieci i młodzieży polska
(3473)
Literatura angielska
(3449)
Śledztwo i dochodzenie
(2385)
Języki programowania
(-)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(1741)
Kobieta
(1564)
Literatura dla dzieci polska
(1280)
Zwierzęta
(1149)
Rodzina
(1114)
Literatura dla dzieci i młodzieży amerykańska
(1027)
II wojna światowa (1939-1945)
(1000)
Przyjaźń
(996)
Literatura niemiecka
(931)
Miłość
(901)
Literatura skandynawska
(811)
Literatura francuska
(803)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(791)
Literatura dziecięca polska
(733)
Historia
(669)
Literatura dla dzieci i młodzieży angielska
(665)
Zabójstwo
(647)
Wojna 1939-1945
(613)
Policjanci
(606)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(604)
Boże Narodzenie
(535)
Literatura dla młodzieży amerykańska
(521)
Nastolatki
(513)
Literatura dla dzieci amerykańska
(489)
Literatura dla dzieci angielska
(477)
Dzieci
(463)
Magia
(457)
Tajemnica
(457)
Relacje międzyludzkie
(444)
Władcy
(425)
Psy
(415)
Uczucia
(410)
Żydzi
(380)
Język polski
(379)
Małżeństwo
(354)
Literatura dla dzieci i młodzieży niemiecka
(353)
Literatura rosyjska
(350)
Literatura dla dzieci i młodzieży francuska
(349)
Literatura
(341)
Życie codzienne
(333)
Dziecko
(325)
Literatura kanadyjska
(322)
Koty
(318)
Prywatni detektywi
(318)
Wojsko
(313)
Rodzeństwo
(310)
Literatura australijska
(304)
Filozofia
(295)
Książka w języku obcym
(289)
Kultura
(285)
Literatura norweska
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(279)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura szwedzka
(269)
Psychologia
(259)
Literatura hiszpańska
(253)
Chłopcy
(252)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(252)
Dziewczęta
(238)
Wychowanie w rodzinie
(230)
Stworzenia fantastyczne
(229)
Dziennikarze
(227)
Odżywianie
(226)
Dinozaury
(225)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(225)
Literatura podróżnicza
(225)
Polityka
(225)
Osoby zaginione
(219)
Wybory życiowe
(216)
Literatura włoska
(210)
Władza
(209)
Piłka nożna
(207)
Sztuka
(204)
Duchowieństwo katolickie
(202)
Literatura dla młodzieży angielska
(202)
Przestępczość zorganizowana
(202)
Literatura dziecięca angielska
(198)
Polacy za granicą
(198)
Relacja romantyczna
(198)
Lekarze
(187)
Politycy
(182)
Jan Paweł II (św. papież ; 1920-2005)
(181)
Koń
(181)
Nauka
(180)
Literatura dla młodzieży polska
(178)
Religia
(178)
Matematyka
(177)
Stosunki interpersonalne
(175)
Literatura dla dzieci i młodzieży belgijska
(169)
Literatura dziecięca belgijska
(169)
Ludzie a zwierzęta
(169)
Audiobook
(166)
Krainy i światy fikcyjne
(166)
Aktorzy
(165)
Samorealizacja
(164)
Gatunek
Poradnik
(6)
Komiks
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Edukacja i pedagogika
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (2 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla dzieci : zaprogramuj gry wideo ze scratchem
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania!.
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak bezpiecznie korzystać z mediów społecznościowych? Czy naszą pracę będą wkrótce wykonywać roboty, a po drogach poruszać się wyłącznie pojazdy autonomiczne? Czym jest sztuczna inteligencja? Co sprawia, że możemy korzystać z telefonów komórkowych? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedzi w tej książce! Róża przeżywa przygody, uczy się i jest ciekawa świata — zupełnie jak Ty! Róża chodzi do szkoły podstawowej, dużo mówi i zadaje jeszcze więcej pytań, bo interesuje się tym, co ją otacza. Wraz z jej najbliższą rodziną i przyjaciółmi odkryjesz tajemnice cyfrowego świata. Dowiesz się, jak tworzy się programy komputerowe, poznasz zasady bezpiecznego korzystania z sieci, mediów społecznościowych i gier wideo oraz przekonasz się, że nowoczesnych technologii wcale nie trzeba się bać. A przy okazji nauczysz się programować w Scratchu! Naucz się programować Poznaj serwisy społecznościowe Dowiedz się, jak działa internet Zadbaj o bezpieczeństwo w sieci Nie bój się nowoczesnych technologii Twój pierwszy komiksowy podręcznik programowania! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy programowania / Chris Minnick i Eva Holland ; tłumaczenie Wojciech Usarzewicz. - Gliwice : Wydawnictwo HELION, copyright 2019. - 128 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Dla Młodych Bystrzaków / Septem)
(Septem)
Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądarkowego robota. W książce : kod, który tworzy ciało i strukturę robota, zmiana kolorystyki i kształtu maszyny, uczymy robota tańczyć!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Zacznij programować już dziś! To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką! Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny Efektywna nauka przez zabawę w świecie. Minecrafta Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Przydatna wiedza matematyczna Zadania z rozwiązaniami Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla najmłodszych / Urszula Wiejak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2019. - 174 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. [okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych Elementy matematyki Rozwiązanie każdego zadania Z nami i Minecraftem nauka programowania to przyjemność! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, "Programowanie z Minecraftem dla dzieci : poziom podstawowy". Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej