Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(66)
Forma i typ
Książki
(56)
Proza
(22)
Poradniki i przewodniki
(20)
Filmy i seriale
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Gry komputerowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(88)
wypożyczone
(35)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna - Dorośli
(4)
Biblioteka Główna - Dzieci
(32)
Biblioteka Gł. Czytelnia Dorośli
(2)
Filia nr 1
(20)
Filia nr 2
(41)
Filia nr 9
(30)
Filia nr 2 Czytelnia
(1)
Autor
Hatłas-Czyżewska Joanna
(9)
Stuart S.D. (1969- )
(8)
Cube Kid (1983- )
(7)
Saboten
(7)
Taylor Erik Gunnar
(7)
Milton Stephanie
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Wojciechowski Adrian
(3)
Zacharzewski Michał
(3)
Baddiel David (1964- )
(2)
Bolder Joe
(2)
Cordner Theo
(2)
Czartoryski Bartosz
(2)
Figus Valentina
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Jedliński Jakub
(2)
Kroszczyński Stanisław
(2)
Marsh Ryan
(2)
Niemira Karolina
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
O'Brien Stephen J. (1969- )
(2)
Stuart S.D. (1969-)
(2)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowska Anna (psycholog)
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Burlinson James
(1)
Cash Hilarie
(1)
Cwynar Klaudyna
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Danowski Jakub
(1)
Davey Joey
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Drewnowski Jacek
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Faber Marta
(1)
Farwell Nick
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Green Jonathan (1948- )
(1)
Guthals Sarah
(1)
Harris Blake J. Autor
(1)
Hatfield Tom
(1)
Hikiert Anna
(1)
Hikiert Anna (1974- )
(1)
Holland Eva
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jelley Craig
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kearney Kristen
(1)
Kelar Piotr
(1)
Kids Coder
(1)
Kowalski Mateusz
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Maron Jordan
(1)
Marston Mick
(1)
Mazurek Konrad
(1)
McDaniel Kim
(1)
Miller Megan
(1)
Minnick Chris
(1)
Moyski Elżbieta
(1)
Olejarz Karolina
(1)
Olejarz Marcin
(1)
Olsberg Karl (1960- )
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Schreier Jason
(1)
Scott Marc A
(1)
Soares Paul
(1)
Soares jr. Paul
(1)
Sołtyk Katarzyna
(1)
Stanley Juliet
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Stuart S. D
(1)
Stuckey John
(1)
Trzebska Agnieszka
(1)
Turner Grant
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Walczak-Bizoń Maria
(1)
Warner Timothy L
(1)
Wiltshire Alex
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Włodarz Marek
(1)
Zacharzewski Michał (1977- )
(1)
Zadura Janusz (1968- )
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(58)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
Kraj wydania
Polska
(65)
Język
polski
(65)
Odbiorca
Młodzież
(25)
9-13 lat
(19)
Dzieci
(17)
6-8 lat
(9)
Dorośli
(2)
14-17 lat
(1)
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(12)
Literatura francuska
(7)
Literatura polska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Literatura polska
(7033)
Literatura amerykańska
(5958)
Literatura dla dzieci i młodzieży polska
(3453)
Literatura angielska
(3421)
Śledztwo i dochodzenie
(2378)
Gry komputerowe
(-)
Literatura dla dzieci i młodzieży popularnonaukowa
(1741)
Kobieta
(1564)
Literatura dla dzieci polska
(1275)
Zwierzęta
(1148)
Rodzina
(1113)
Literatura dla dzieci i młodzieży amerykańska
(1024)
II wojna światowa (1939-1945)
(1000)
Przyjaźń
(995)
Literatura niemiecka
(932)
Miłość
(901)
Literatura skandynawska
(811)
Literatura francuska
(796)
Literatura dla dzieci i młodzieży
(790)
Literatura dziecięca polska
(733)
Historia
(669)
Literatura dla dzieci i młodzieży angielska
(661)
Zabójstwo
(647)
Wojna 1939-1945
(613)
Policjanci
(606)
Literatura dla dzieci popularnonaukowa
(604)
Boże Narodzenie
(531)
Literatura dla młodzieży amerykańska
(521)
Nastolatki
(512)
Literatura dla dzieci amerykańska
(487)
Literatura dla dzieci angielska
(471)
Dzieci
(463)
Magia
(457)
Tajemnica
(455)
Relacje międzyludzkie
(444)
Władcy
(425)
Psy
(414)
Uczucia
(410)
Żydzi
(380)
Język polski
(379)
Język angielski
(358)
Małżeństwo
(354)
Literatura dla dzieci i młodzieży niemiecka
(353)
Literatura dla dzieci i młodzieży francuska
(349)
Literatura rosyjska
(349)
Literatura
(341)
Życie codzienne
(333)
Dziecko
(324)
Literatura kanadyjska
(320)
Koty
(319)
Prywatni detektywi
(318)
Wojsko
(313)
Rodzeństwo
(310)
Książka w języku obcym
(308)
Literatura australijska
(302)
Filozofia
(292)
Kultura
(285)
Literatura norweska
(279)
Trudne sytuacje życiowe
(279)
Sekrety rodzinne
(273)
Literatura szwedzka
(268)
Psychologia
(259)
Literatura hiszpańska
(253)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(252)
Chłopcy
(250)
Dziewczęta
(237)
Wychowanie w rodzinie
(230)
Stworzenia fantastyczne
(229)
Dziennikarze
(226)
Odżywianie
(226)
Dinozaury
(225)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(225)
Literatura podróżnicza
(225)
Polityka
(225)
Osoby zaginione
(219)
Wybory życiowe
(216)
Literatura włoska
(209)
Władza
(208)
Piłka nożna
(207)
Sztuka
(203)
Duchowieństwo katolickie
(202)
Literatura dla młodzieży angielska
(202)
Przestępczość zorganizowana
(202)
Polacy za granicą
(198)
Relacja romantyczna
(198)
Literatura dziecięca angielska
(197)
Lekarze
(186)
Politycy
(182)
Jan Paweł II (św. papież ; 1920-2005)
(181)
Koń
(181)
Nauka
(180)
Religia
(178)
Literatura dla młodzieży polska
(177)
Matematyka
(177)
Stosunki interpersonalne
(175)
Literatura dla dzieci i młodzieży belgijska
(169)
Literatura dziecięca belgijska
(169)
Ludzie a zwierzęta
(169)
Audiobook
(166)
Krainy i światy fikcyjne
(166)
Aktorzy
(165)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Powieść
(21)
Fantastyka
(18)
Poradnik
(16)
Opracowanie
(3)
Poradniki
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Album
(1)
Fantasy
(1)
Historia alternatywna
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(19)
Hobby i czas wolny
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczą różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie dla dzieci : zaprogramuj gry wideo ze scratchem
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieoficjalny zbiór trików i sztuczek, jakich nie znajdziesz w żadnym innym poradniku! Przed Wami wersja poradnika bardzo znanej gry Minecraft. Jeśli jeszcze nie poznaliście uroków tej gry, to właśnie macie okazję. Stwórz swój własny świat, buduj domy, drogi, wieżowce, całe miasta lub twórz zgodnie z naturą. Wszystko zależy od Ciebie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę z minecraftem! Dzięki niej poznają wersję Minecraft Bedrock Edition! Przystępne wskazówki pomogą przetrwać graczom w pełnym niebezpieczeństw Świecie Podstawowym. Nauczą ich wydobywać minerały, tworzyć narzędzia, znajdować jedzenie, budować schronienie i wytwarzać zbroję oraz dostarczą cennej wiedzy o zwierzętach, potworach i miejscach, w które można trafić: od krów i creeperów aż po wioski i podziemne kopalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794/III (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie bestselleru! W Minecrafcie jesteś zdany sam na siebie, a wróg czai się na każdym kroku. Przetrwają najsilniejsi! Oficjalny "Poradnik dla wojowników" to książka, dzięki której masz szansę przetrwać w tym nieprzyjaznym świecie. Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć, by skutecznie walczyć z potworami i odpierać ataki innych graczy. Dowiesz się, jak budować twierdze, wykuwać zbroje i broń oraz jak przygotowywać zmyślne zasadzki. Opanujesz trudną sztukę władania mieczem i poznasz fortele, które pozwolą ci przechytrzyć przeciwnika. Podążając za radami mistrzów, niebawem sam staniesz się wielkim wojownikiem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Młodych Bystrzaków / Septem)
(Septem)
U góry okładki: w prostocie tkwi siła; Stwórz swojego robota, nadaj mu styl, wpraw robota w ruch
Stwórz swojego robota Nadaj mu styl Wpraw robota w ruch Poznaj język komputerów Nabywanie umiejętności programowania przypomina uczenie się języka obcego. Ta książka to świetny poradnik, który sprawi, że zaczniesz pisać w dziwnie wyglądających językach tworzących globalną sieć. Dzięki prostym wskazówkom nauczysz się pracować z prawdziwym kodem i zbudujesz własnego przeglądarkowego robota. W książce: Kod, który tworzy ciało i strukturę robota Zmiana kolorystyki i kształtu maszyny Uczymy robota tańczyć!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Zacznij programować już dziś! To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką! Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny Efektywna nauka przez zabawę w świecie. Minecrafta Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania. Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych. Przydatna wiedza matematyczna Zadania z rozwiązaniami Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Filia nr 9
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft może być dokładnie taki, jaki chcesz! Historia gier komputerowych udowadnia, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna, ale pomysł i grywalność. Dowodem na to jest Minecraft - gra, która oczarowała ludzi na całym świecie! Już teraz wkrocz do świata, w którym jedynym ograniczeniem jest Twoja własna wyobraźnia! O sukcesie Minecrafta świadczy również liczba książek na jego temat. Prawdopodobnie żadnej innej grze w historii nie poświęcono tyle miejsca, opracowań, instrukcji i porad. Książka, którą trzymasz w rękach, porusza zaawansowane zagadnienia związane z Minecraftem. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak budować farmy mobów, systemy komputerowe, roboty, linie kolejowe i energetyczne. Brzmi zaskakująco? Nie wiedziałeś, że w tym świecie to możliwe? Naucz się też budować skomplikowane budynki w różnych stylach architektonicznych oraz podziel się swoimi konstrukcjami z graczami z całego świata. Jeżeli wiesz już, jak przetrwać w świecie Minecrafta, ta książka stanie się Twoim niewyczerpanym źródłem informacji i inspiracji do odniesienia sukcesu w tej niesamowitej grze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Brak okładki
Gra komputerowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cubeworld / Karl Olsberg ; tłumaczenie Katarzyna Rosłan]. - Warszawa : Arkady, 2014. - 203, [1] strona ; 20 cm.
(Opowieści z Minecrafta / Karl Olsberg ; 1)
Jest coś dziwnego w świecie, w którym Marco niespodziewanie się znalazł. Jak się tu dostał? Zabiera mu chwilę, aby uświadomić sobie, co jest nie tak: wszystko wokół niego składa się z modułów. Świat nawiedzony przez szkielety i zombie. Marco musi znaleźć wyjście z Cubeworld. Bohater ma do stracenia więcej niż życie...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity, Uncharted 4, Stardew Valley, Diablo III, Halo Wars, Dragon Age: Inkwizycja, Shovel Knight, Destiny, Wiedźmin, 3 Star Wars 1313.
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie dla dzieci / Marc Scott ; ilustracje Mick Marston ; przełożył Krzysztof Wołczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, 2018. - 64 strony : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania! Dowiedz się: jak stworzyć kosmiczną grę; jak zaprogramować złudzenie optyczne; jak wydawać polecenia gadającym duszkom. To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python. źródło opisu: https://nk.com.pl/kodowanie-dla-dzieci/2511/ksiazka.html
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moja Polska / Katarzyna Sołtyk ; ilustracje Elżbieta Moyski - Warszawa : Wydawnictwo Foksal, [2018] - 125, [3] strony : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
To nie jest zwykły album ani też encyklopedia. To jest wielka, przepiękna wizytówka naszego kraju. W tej wspaniale zilustrowanej książce dzieci znajdą najważniejsze fakty z polskiej historii, kultury, tradycji i nauki. Poznają ponad 60 wydarzeń i postaci, które na zawsze wpisały się w dzieje naszej ojczyzny i zmieniły nie tylko ją, ale także Europę i świat. W tej książce młodzi czytelnicy znajdą to, co bez dwóch zdać możemy nazwać symbolami Polski i przekonają się, z jak wielu powodów my, Polacy, możemy być dumni.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Polska 94(438)/II (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Polska 94(438)/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygody w świecie Minecrafta / S. D. Stuart ; 10)
Druga seria "Przygód w świecie Minecrafta". Akcja tej opowieści rozpoczyna się w momencie, w którym skończyła się seria pierwsza. Larissa i Dylan wprowadzają w życie plan powstrzymania Withera. Tymczasem Josh, Andre i Suzy, po porwaniu Herobrine’a przez pająka jaskiniowego, wyruszają w niebezpieczną podróż przez bezkresną pustynię. [empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna - Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/II (1 egz.)
Filia nr 1
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/II (1 egz.)
Filia nr 2
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/II (1 egz.)
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej